پنجشنبه 4 فروردین 1384

تاج زاده: انتخابات آزاد از لوازم مشاركت حداكثري است، ايرنا

گرگان ، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱/۴‬
داخلي. سياسي. انتخابات ‪. ۸۴‬
عضو سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گفت:برگزاري انتخابات آزاد و رقابتي از جمله لوازم مشاركت حداكثري است كه بايد درانتخابات رياست جمهوري به دنبال آن بود.

سيد مصطفي تاج زاده روز پنجشنبه در گرگان افزود: حضور مردم در انتخابات نهم رياست جمهوري، كشور را از بحرانهاي خطرناك نجات مي‌دهد واگر بتوانيم با حضور گسترده مردم در انتخابات،اقتدارگرايان را از صحنه قدرت بيرون نگه داريم ايران را از خطر بزرگ و وحشتناك نجات داده ايم.

وي با اشاره به تهديدات گسترده بين‌المللي عليه جمهوري اسلامي،تبعات منفي مشاركت اندك مردم در انتخابات رياست جمهوري رابسيارخطرناك خواند و افزود:
بايد شرايط مشاركت حداكثري در انتخابات فراهم شود.

تاج زاده افزود: اگر برخي نامزدها كه در چارچوب قانون كانديدا شده‌اند، رد صلاحيت شوند، شعار مشاركت حداكثري به شوخي مبدل مي‌شود.

وي گفت:انتخابات بهترين فرصت براي پيشبرد جنبش اصلاحات ملت ايران است و هيچ فرصتي بهتر از انتخابات آزاد براي طرفداران آزادي و دموكراسي نيست و هيچ جانشيني براي انتخابات وجود ندارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي افزود: همه بايد در انتخابات آزاد شركت كنند وانتخابات آزاد را به اقتدراگرايان تحميل كنند و نبايد به بهانه‌هاي ردصلاحيت و يا بي‌خاصيت بودن انتخابات در روند اصلاحات، ساكت نشست.

تاج زاده گفت: افزايش سطح آگاهي جامعه از خاصيتهاي مهم انتخابات است و موجب مي‌شودكه مسوولان مجبور شوند در برابر مردم نسبت به عملكرد خود پاسخگو باشند.

اين فعال سياسي اظهار داشت: اصلاح طلبان در انتخابات رياست جمهوري ‪ ۸۴‬با اقتدارگرايان رقابت مي‌كنند.

وي با اشاره به نامزد نهايي و قطعي جبهه مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي گفت:رد صلاحيت وي با توجه به سوابقش در جمهوري اسلامي امري به دور از خرد و غير منطقي است.

تاج زاده افزود: اميوارم مسيري كه در انتخابات مجلس طي شد درانتخابات رياست جمهوري طي نشود درغير اين صورت، رييس جمهوري،رييس جمهوري ملت ايران نيست بلكه راه يافته به كاخ رياست جمهوري است.

وي در جمع عده‌اي از هواداران جبهه مشاركت در گرگان سخن مي‌گفت.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19707

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تاج زاده: انتخابات آزاد از لوازم مشاركت حداكثري است، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016