سه شنبه 9 فروردین 1384

آزادی آری، سلطه آمريكا نه! بيانيه گروهی از فعالين سياسی کشور

مردم آزاده ايران، آزاديخواهان سراسر جهان !

بيش از دو سال است كه در منطقه خاور ميانه، مداخلات نظامی قدرت های آمپرياليستی، بدون وقفه جريان دارد. منطقه ای كه در آن حكومت های ديكتاتوری و ضد مردمی بخصوص در دو دهه گذشته مورد حمايت همان قدرت های امپرياليستی بوده اند. اكنون به طمع نظمی ديگر و به بهانه حمايت از مردم منطقه، اين مداخلات هر روزه ابعاد گسترده تری می يابد. پس از حمله به افغانستان و عراق به نظر می رسد كه محافل سرمايه داری جهانی متوجه ايران شده و هر روز بيشتر از آمادگی برای حمله سخن می گويد.
مردم ايران در دو دهه گذشته، بيشترين بها را برای كسب آزادی پرداخته اند و به رغم صدمات فراوان، كشتارهای دهه 50 و 60، قتل های زنجيره ای، سرکوبی کارگران، زحمتکشان و زنان و... برای بدست آوردن حقوق انسانی خود هيچ گاه از پای ننشسته اند. با اين همه، هر گونه مداخله نيروهای خارجی و قوای نظامی امپرياليستی را، كه با مطامع خاص گسترش مناطق نفوذ خود صورت می گيرد، محكوم می كنند. مبارزه برای كسب آزادی مساله ای مربوط به مردم ايران است. هر گونه مداخله نظامی نيروهای امپرياليستی نه تنها مشكلات را حل نخواهد كرد ، بلكه بر خطر از هم گسيختگی، فروپاشی اقتصادی و اجتماعي می افزايد.
مردم ايران كه خاطرات كودتای 28 مرداد و مسائل ايران كنترا را از ياد نبرده اند، بخوبی می دانند كه چگونه راه آزادی و حاكميت خود را از ميان مشكلات پيش رو باز كنند.
مردم ايران ضمن حمايت از جنبش ضد جنگ، دوستی و همياری همه ملت ها و آزادی خواهان سراسر جهان را برای كسب آزادی خواستارند. و دخالت دولت های متجاوز را در اين زمينه محكوم می كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

امضاها:
احد ارشد، نزيهه سادات اسکويي، علی امينی، پرويز بابايی، منصوره بهکيش، عليرضا ثقفی، بهمن ثقفي، نادر حاجی محسن، عباس حاجی محسن، مريم حاجی محسن، محسن حکيمی، حسينی، بهمن حميدی، فريبرز رئيس دانا، سيد علی صالحي، وحيد صباغيان، هاله صفرزاده، رضا عابد، محمد عاشوري، صغری عباسي، کاظم فرج اللهي، فرشاد، منيژه گازراني، نادر مدائن، بهمن هژير،...

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/19866

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آزادی آری، سلطه آمريكا نه! بيانيه گروهی از فعالين سياسی کشور' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016