شنبه 20 فروردین 1384

معين: رييس جمهوري كه از حقوق شهروندان دفاع نكند شايسته اين مسووليت نيست، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۰۱/۲۰‬
داخلي. سياسي. انتخابات ‪. ۸۴‬
مصطفي معين نامزد احتمالي اصلاح طلبان در نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري دفاع از حقوق شهروندان ايراني را وظيفه بنيادي رييس جمهور دانست و گفت: اگر كسي در مقام رياست جمهوري قرار گيرد و از حقوق برابر همه شهروندان دفاع نكند، شايسته اين مسووليت نيست.

به گزارش روز شنبه ستاد انتخاباتي مصطفي معين وي در نشست مسوولان ستادهاي انتخاباتي گفت: هيچ نهاد و مقامي قادر نيست در برابر قدرت افكار عمومي بايستد و مشروعيت همه اركان نظام جمهوري اسلامي از صدر تا ذيل ناشي از خواست و اراده مردم است.

وي با اشاره به نقش احزاب در جوامع دمكراتيك تاكيد كرد: اكنون زمان كار جمعي و پاسخگويي است و ما نيز چنانچه مردم بخواهند بر همين اساس دولت تشكيل خواهيم داد و بر اين مبنا نگاه مثبت و اعتقاد به تحزب و كار حزبي در ميان مجموعه ما وجود دارد.

معين با اشاره به فضاي سياسي ايران و جهان، اظهار داشت: از هر منظر كه نگاه كنيم با شرايط حساسي رو به رو هستيم و در عين حال با جامعه‌اي داراي انديشه سياسي بالا مواجهيم، بنابراين بايد از تمام ظرفيت‌ها براي فعال كردن توان نخبگان و فرهيختگان كشور در جهت رسيدن به ايراني سربلند و آزاد بهره‌گيري كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تاكيد كرد: عوام زدگي كه در پي خود عوام فريبي را به دنبال خواهد داشت نمي‌تواند كشور را اداره كند. معيشت و اقتصاد خانوار نبايد محملي براي عوام فريبي باشد و اين بايد براي جامعه روشن شود كه حل مسايل معيشتي جامعه كه البته مبرم‌ترين نياز جامعه نيز است با شعارهاي بدون پشتوانه كارشناسي ممكن نيست.

معين اعتمادسازي و تفاهم با جهان را سرلوحه‌هاي برنامه‌هاي خود براي سياست خارجي عنوان كرد و گفت: معيار و مدار كار ما نيز تنها حفظ و گسترش دايره منافع ملي خواهد بود و در اين مسير از همه ظرفيت‌ها بايد بهره بگيريم.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/20322

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'معين: رييس جمهوري كه از حقوق شهروندان دفاع نكند شايسته اين مسووليت نيست، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016