چهارشنبه 28 اردیبهشت 1384

تجمع طرفداران انجمن پادشاهي (فرود فولادوند) در مقابل پارلمان اروپا

خبرنامه گويا - طرفداران انجمن پادشاهي به رهبري فرود فولادوند مدير تلويزون "ما تي وي" از صبح امروز در اعتراض به حضور مقامات جمهوري اسلامي در پارلمان اروپا دست به اعتراض زده اند. بنا به گزارش هاي رسيده ظاهرا اين عده با اجاره تعدادي اتومبيل، از صبح زود ماشين ها را با زنجير بسته اند و داخل ماشين ها نشسته اند.
در همين حال اين افراد مرتبا با فولادوند در تماسند و از وي در مورد نحوه مقابله با پليس بلژيک کسب تکليف مي کنند. در يکي از اين تماس ها، خانمي که تماس گرفته بود از ضرب و شتم يکي از اعضاي اين گروه خبر داد. ظاهرا پليس سعي داشته زنجير ها را پاره کند. نهايتا اين افراد بعد از فشار زياد پليس و پاره کردن زنجير ها مجبور به ترک محل شده اند. آنچنان که سخنگوي انجمن پادشاهي، فولادوند مي گويد آنان قصد دارند به محل ديگري بروند. وي بلژيک را تهديد کرد تا زماني که ايرانيان (مسئولين جمهوري اسلامي) را از آن کشور بيرون نکند با تمام توان بر عليه آنها فعاليت خواهد کرد. وي در همين زمينه به يکي از فعالان عمليات تندر گفت که با 150 اتومبيل به آهستگي در خيابان ها حرکت خواهند کرد تا ترافيک پايتخت اروپا را مختل نمايند.
فولادوند پليس بلژيک را متهم مي کند که از مقامات ايران پول مي گيرند و اتحاديه اروپا را تهديد کرد تا زماني که از جمهوري اسلامي حمايت کنند، آسايش را از آنان خواهند گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

لازم به ذکر است اين گروه چندي پيش ضمن يک پرواز به بلژيک از هواپيما خارج نشده و به اعتراض دست زدند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22809

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع طرفداران انجمن پادشاهي (فرود فولادوند) در مقابل پارلمان اروپا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016