جمعه 30 اردیبهشت 1384

No Fathers, No Mothers بی پدر و مادرها، اسد مذنبي

یکی از نمایندگان مجلس غرب وحشی وحشی که با صنعت چاپ مخالف بود با جان وین درگیر شد. او که موهای جان وین را گرفته بود، دست روی طپانچه خود گذاشت و گفت : به من میگن رینگو!

وی سپس لوستر مجلس را هدف گرفت و گفت : مواظب خودت باش ، تیر من خطا نمی ره .

بعدا خبرنگاران پارلمانی ازاین نماینده شش لول بند درباره درگیری اش با جان وین پرسیدند . او جواب داد : توی روزنومه ش نوشته که من فقط بلدم فحش بدم و آدم بکشی بلد نیستم ، چون من قبلا همیشه یک لول می بستم و شش لول بند نبوده و نیستم !

ودرحالی که دود برخاسته از طپانچه اش را فوت می کرد پشت میکروفون بار قرار گرفت و خطاب به بارمن گفت : بی پدر و مادر ، چسب ا سکاچ با سودا !

کلانترکه مشغول نوشیدن چای شیرین پشت بار بود، از وی دراین باره توضیح خواست .

نماینده شش لول بند گفت ، اگه بنویسن که کلانتر شهر قبلا گاو چرون بوده و بجای شش لول فقط یک بست می بسته و حالا کلانتر شده و به نان و نوایی رسیده به تو برنمی خورد؟

کلانتر جواب داد : مگه تو قبلا بجای شش لول یک لول می بستی؟ با همه این حرفا یادت نره ما درحال حاضر درجامعه مدنی زندگی می کنیم و تو می تونستی طرف رو به دوئل دعوت کنی و اونو مردونه بکشی نه اینکه فحش بدی!

یک شش لول بند دیگه در تایید حرف کلانتر گفت اینجا همه آزادند که شش لول ببندند و اگه مهارت داشته باشند مخالف شون رو بکشن ولی فحش دادن خلاف اصوله ، و ادامه داد ، داری خلاف انجام میدی اما مدعی هستی که اصول گرا هستی!

نماینده شش لول بند گفت دروغ میگن من فحش ندادم.

بارمن گفت من حاضرم وضو بگیرم و قسم بخورم که تو گفتی بی پدرومادر!

نماینده شش لول بند جواب داد : شماها از نظر اقتصادی مشکل دارین، می خواین یک لقمه نون بخورین مجبورید دروغ بگید اما من از نظر اقتصادی مشکل ندارم یعنی قبلا داشتم ولی حالا ندارم و یک لقمه هم نمی خوام ، می خوام هزار لقمه بخورم پس مجبور نیستم دروغ بگم و در حالی که به درو دیوار شلیک می کرد ادامه داد، چرا فیش حقوقی منو چاپ کردین ؟ چرا فیش حقوقی کلانتر رو چاپ نمی کنین ، اگه من یک میلیون پاداش نمی گرفتم چطوری می تونستم به بارمن انعام بدم!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کلانتر پرسید تو قبلا چکاه بودی؟

شش لول بند گفت : یخ در بهشت می فروختم .

کلانتر سوال کرد ،فحش هم میدادی ؟

شش لول بند گفت : آره یعنی بله ، خیلی زیاد ، به همه فحش می دادم ، واسه همین منو آوردن اینجا ، گفتن در غرب وحشی توی مجلس واسه تصویب قوانین به شش لول بند احتیاجه!

بارمن گفت : کسی که فحاشی می کنه حق نداره شش لول ببنده !

کلانتر گفت : راس میگه غرب وحشی عراق نیست که یواشکی بمب بذارن سر راه مخالفان ، اینجا خبرنگار رو جلو زن و بچه ش می کشن ، اینجا کارگر و دانشجو رو روز روشن می دزدن و می کشن ، شیر فهم شد ؟ باید تعهد بدی که دفعه بعد جلو همه یعنی تو صحن علنی یک گلوله خالی کنی تو مخ خبرنگارا ، اما حق نداری بهشون فحش بدی چون در غرب وحشی وحشی فحاشی خلاف شرعه !

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/22928

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'No Fathers, No Mothers بی پدر و مادرها، اسد مذنبي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016