چهارشنبه 4 خرداد 1384

اکبر گنجي پس از مذاکرات با مسئولين قضائي تا پنج شنبه اعتصاب غذاي خود را شکست، ايلنا

وكيل و همسر اكبر گنجي اعلام كردند؛
اكبر گنجي اعتصاب غذاي خود را شكست
اگر وعده‌‏ها محقق نشود، گنجي تا پاي جان در اعتصاب غذا به سر خواهد برد

تهران- خبرگزاري كار ايران

يوسف مولايي و معصومه شيفيعي؛ وكيل و همسر اكبر گنجي با ارسال نمابري به دفتر خبرگزاري "ايلنا"، از شكستن اعتصاب غذاي گنجي خبر دادند.

به گزارش "ايلنا"، در اين نمابر آمده است: طي مذاكراتي كه در روز سه شنبه 3/3/84 با حضور سليماني؛ مديركل زندان‌‏هاي استان تهران, درويش؛ معاون مديركل زندان هاي استان تهران, دوست‌‏محمدي؛ رئيس زندان اوين و مولايي و اكبر گنجي صورت گرفت، قرار شد تا روز پنج شنبه 12 خرداد ماه مسايل گنجي حل و فصل شود، لذا پس از تأييد رسمي اعتصاب غذاي گنجي توسط مدير كل محترم زندان‌‏هاي استان تهران، گنجي امروز اعتصاب خود را مي‌‏شكند و اگر تا آخر هفته آينده به وعده‌‏ها عمل نشود، گنجي دوباره اعتصاب غذاي خود را از سر خواهد گرفت و اين بار تا پاي مرگ مي‌‏ايستد و اين آخرين فرصت است و صرفاً به خاطر اعتماد و حسن نيت آقايان سليماني، درويش و دوست‌‏محمدي است.
در ادامه اين نمابر آمده است:

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با توجه به مذاكرات انجام شده، اينجانبان نيز وي را ترغيب به شكستن اعتصاب غذا تا پايان هفته آينده نموديم تا به وعده‌‏ها عمل شود. ضمناً ما نگراني خود را از وضعيت جسمي وي اعلام مي‌‏نماييم. سرفه هاي خشك و شديد و شرايط سخت تنفسي او را به شدت آزار مي دهد و در اثر اعتصاب غذا به شدت ضعيف شده و سلامتي وي را در معرض آسيب‌‏هاي جدي قرار گرفته است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23173

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اکبر گنجي پس از مذاکرات با مسئولين قضائي تا پنج شنبه اعتصاب غذاي خود را شکست، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016