سه شنبه 10 خرداد 1384

پيام مصطفي معين به تحصن خانواده هاي زندانيان سياسي ملي مذهبي

خواهان آن هستم كه خواسته هاي خانواده هاي محترم متحصن به جد مورد توجه قرار گيرد

من بسيار متاسفم كه با اين مباني و به رغم ضرورت هايي كه در سطح ملي و بين المللي پيش روي ماست هنوز انسان هاي انديشمندي چون آقاي تقي رحماني، هدي صابر و رضا عليجاني به ناحق در زندان به سر مي برند.

به گزارش كميته خبر و اطلاع رساني دفتر مركزي دكتر مصطفي معين، اين بخشي از پيام معين به خانواده زندانيان سياسي است.

صبح سه شنبه 10 خرداد دكتر الهه كولايي سخنگوي نامزد اصلاح طلبان پيشرو به همراه سعيد شريعتي مسوول روابط عمومي ستاد انتخاباتي دكتر مصطفي معين با حضور در ميان خانواده هاي زندانيان سياسي كه در مقابل كاخ دادگستري متحصن شده اند پيام دكتر معين را خطاب به آنان قرائت كردند. متن كامل اين پيام به شرح ذيل مي باشد:

"انسان بنا به سرشت پاك خود در پي آزادي است و پيام همه پيامبران الهي آزادي نوع انسان است.

" آزادي" خواست مهم ملت ما در انقلاب اسلامي و از جمله مباني روشن قانون اساسي ماست.

به آن سبب كه انسانيم، مسلمانيم، خواستار سربلندي ايرانيم، فرزندان انقلابيم، متاثر از انديشه اماميم و پايبند قانون اساسي هستيم بايد به " آزادي" بينديشيم و آن را پاس بداريم. من بسيار متاسفم كه با اين مباني و به رغم ضرورت هايي كه در سطح ملي و بين المللي پيش روي ماست هنوز انسان هاي انديشمندي چون آقاي تقي رحماني، هدي صابر و رضا عليجاني به ناحق در زندان به سر مي برند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

من خواهان آنم و به نفع همه است كه به قانون برگرديم و خواسته ها و تلاش هاي دلسوزان و آزاديخواهان كشور و گروهها و شخصيت هاي سياسي وخانواده هاي محترم متحصن و وكلاي محترم آنان را به جد مورد توجه قرار دهيم.

اقتضائات قانون ضرورتهاي موازين دموكراسي حقوق بشر نيز همگي ايجاب مي كند كه اين فعالان فرهنگي و سياسي هرچه زودتر آزاد شوند."

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23530

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پيام مصطفي معين به تحصن خانواده هاي زندانيان سياسي ملي مذهبي' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016