جمعه 13 خرداد 1384

آصفي در واكنش به اظهارات وزير خارجه آمريكا: رايس از سفر موفق خرازي به عراق عصباني است، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي - ايران


سخنگوي وزارت امور خارجه‌ي كشورمان در واكنش به اظهارات وزير امور خارجه‌ي آمريكا گفت: خانم رايس از سفر موفقيت‌آميز وزير خارجه‌ي كشورمان به عراق و استقبال گسترده‌ي مردم و مسوولين اين كشور عصباني است و در مقايسه با سفر خود كه حتي مطبوعات آمريكا نيز آن را به سخره گرفتند، احساس كوچكي مي‌كند.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حميدرضا آصفي، سخنگوي وزارت امور خارجه‌ي كشورمان گفت: بدون ترديد ايران در مسير تحولات تحميلي آمريكا در منطقه حركت نمي‌كند و اعتقاد دارد مردم كشورهاي منطقه به اندازه‌ي كافي داراي رشد و بلوغ سياسي هستند تا سرنوشت خود را تعيين كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي وزارت امور خارجه با رد اظهارات خانم رايس در خصوص انتخابات ايران، آن را دخالت در امور داخلي كشورمان دانست و گفت: شايسته نيست خانم رايس پيش از مطالعه و آگاهي از چگونگي شكل‌گيري نهادهاي مختلف در ايران نسبت به آنها اظهارنظر كند.

آصفي تاكيد كرد: حضور گسترده و پرشور مردم كشورمان در انتخابات آتي رياست جمهوري پاسخي قاطع و روشن به اظهارات مسوولين آمريكايي خواهد بود.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23688

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آصفي در واكنش به اظهارات وزير خارجه آمريكا: رايس از سفر موفق خرازي به عراق عصباني است، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016