شنبه 21 خرداد 1384

"تبريز نيوز" فيلتر شد! پيمان پاک مهر

تبريز نيوز:سرويس سياسي:وب سايت خبري "تبريز نيوز" به جمع سايت هاي خبري فيلتر شده در ايران پيوست.
"کيوان عباسي"مدير فني تبريز نيوز به خبرنگار سرويس سياسي تبريز نيوز گفت : اين وب سايت فيلتر شده و هنگام مراجعه به سايت با پيام "بر اساس قوانين جمهوري اسلامي ايران دسترسي به اين سايت مجاز نمي باشد "مواجه مي شويم.
"عباسي"افزود:با پيگيري هاي به عمل آمده و تست سايت از چند ISPدر تهران متوجه شديم که برابر بخش نامه وزارت ارتباطات و فن آوري اطلاعات به آن ها اقدام شده است.
"مدير فني تبريز نيوز"، تصريح کرد:در تهران گاها صفحه INDEX سايت بالا مي آيد ولي با کليک بر روي اخبار مربوط به گزارش هاي تصويري سخنراني دکتر ابراهيم يزدي و دکتر معين در تبريز و اخبار مربوط به زندانيان سياسي اوين با اخطار فيلتر مخابرات ايران مواجه مي شويم.
وي گفت:هرچند در ساير نقاط ايران و از طريق چند ISP محدود در تبريز اخبار سايت قابل دسترسي است ولي در تهران فيلترينگ شديدي اعمال مي شود.
"عباسي"تاکيد کرد:در طول فعالين اين سايت ما مدام با حمله هکر يا هکر ها و خرابکاران اينترنتي مواجه بوديم ولي با نهايت حوصله و صبر مشکلات ايجاد شده را به نحوي حل مي کرديم ولي در اين اواخر نفوذ گرها و خرابکاران اينترنتي تلاش هاي بيشتري براي از جلوگيري از فعاليت تبريز نيوز انجام داده بودند که در نهايت به فيلترينگ اين سايت انجاميد.
گفته مي شود،نمايندگان وزارت اطلاعات،فرهنگ و ارشاد اسلامي و دادستاني از اعضا کميته "فيلترينگ"سايت ها هستند.
در سه سال اخير تبريز نيوز فعاليت خود را با رعايت اصول حرفه اي روزنامه نگاري به انتشار گزارش هاي خبري و تصويري پرداخته و با ده ها هزار بازديد کننده از جمله پربيننده ترين سايت هاي خبري به شمار مي رود که گردانندگان اين سايت توجه ويژه اي به اخبار مربوط به "نقض حقوق بشر" ، "آزادي اطلاع رساني" و" بدون سانسور" داشته اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اخبار و گفتگو هابا صاحبنظران عرصه سياست ،منتقدان ،اپوزسيون و فعالين حقوق بشري را مي توان در بين هزاران گزارش منتشره از اين سايت را ديد.
گزارش هاي اخير تصويري از سفرهاي دکتر معين (کانديداي رياست جمهوري به آذربايجان شرقي و تبريز) و پوشش سريع و دقيق اخبار و گزارش هاي تصويري بدون سانسور مربوط به جنبش دانشجويي و انجمن هاي اسلامي ، حضور اعضاي شوراي مرکزي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي ، دبير کل جبهه مشارکت ايران و دبير کل نهضت آزادي ايران و نيز اخباري در خصوص نقض حقوق اوليه زندانيان سياسي در اوين از جمله فعاليت هاي خبري تبريز نيوز به شمار مي رود.
در صورت عدم رفع فوري فيلترينگ تبريز نيوز و تکرار عمل غير قانوني و مغاير با ميثاق جهاني حقوق بشر مراتب از طريق مراجعه به سازمان هاي حقوق بشر داخلي و خارجي و سازمان گزارشگران بدون مرز وساير سازمان ها و نهاد هاي مرتبط پيگيري خواهد شد.

پيمان پاک مهر-روزنامه نگار در تبريز
www.tabriznews.com
pakmehr88@hotmail.com
Tel:0098 914 415 7400

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24233

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"تبريز نيوز" فيلتر شد! پيمان پاک مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016