دوشنبه 23 خرداد 1384

گزارش ايرنا از انفجار بمب صوتي در ميدان تسليحات تهران

انفجار بمب صوتي در ساعت ‪ ۲۳/۴۰‬يكشنبه شب در منطقه وحيديه تهران -ميدان تسليحات خيابان واشقاني- خسارات جزئي برجاي گذاشت.

اين انفجار كه در مقابل منزل آقاي سيد "تقي موسوي" يكي از روحانيون كه در حال حاضر به كار سردفتري ازدواج و طلاق مشغول است، رخ داد كه خوشبختانه به غير از آسيب جزيي به شيشه‌هاي منازل اطراف، تلفات و مجروحي در بر نداشت.

به گزارش خبرنگار ايرنا از محل حادثه و بنا به گفته اهالي محل يك‌دستگاه خودرو پيكان سفيد رنگ قبل از انفجار با حضور در محل و گذاشتن يك پلاستيك مشكي در مقابل در منزل اين روحاني به سرعت از محل دور و پس از دقايقي صداي انفجار مهيبي شنيده شد.

حسين فراهاني فرمانده پايگاه حوزه ‪ ۱۷۹‬بسيج منطقه در اين‌باره به ايرنا گفت: به محض شنيدن صداي انفجار با نيروهاي حاضر در پايگاه براي كنترل اوضاع و كمك به نيروهاي انتظامي در محل حاضر شديم .

خوشبختانه اين حادثه تلفاتي نداشت و فقط شيشه‌هاي برخي از منازل اطراف خرد شد كه بلافاصله نيروهاي شهرداري با حضور در محل به پاكسازي پرداختند.

آقاي موسوي كه در مقابل منزل وي اين انفجار رخ داده است در اين‌باره به خبرنگار ايرنا گفت : حدود ‪ ۱۷‬يا ‪ ۱۸‬سال پيش نيز منافقين در زماني كه امامت مسجد باب الحوائج را عهده دار بودم قصد ترور مرا داشتند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: اين گونه حركات هرگز خللي در اراده مردم غيور ما وارد نخواهد كرد و بطورمسلم موجب حضور بيشتر مردم در صحنه‌هاي مختلف از جمله انتخابات آتي خواهد شد.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24349

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش ايرنا از انفجار بمب صوتي در ميدان تسليحات تهران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016