چهارشنبه 25 خرداد 1384

گزارش هاي تازه از حمله نيروي انتظامي به متحصنين در مقابل زندان اوين

بر اساس گزارش جديدي که از طريق اي ميل دريافت کرديم، ساعت 5/10 صبح امروز فردي ناشناس با ورود به جمع متحصنين بلافاصله عليه نيروي انتظامي شعار داد و باعث تحريك نيروي انتظامي گرديد پس از آن نيروي انتظامي به متحصنين و مردم و عابرين حوالي يورش برده و به ضرب و شتم متحصنين و نيز فحاشي و هتاكي عابرين پرداختند.
در اين يورش خانم اكرم اقبالي با توجه به فشار و صدمات وارده بيهوش گرديد كه توسط آمبولانس و در معيت خانم جباري – از متحصنين – راهي بيمارستان گرديد. مسعود باستاني روزنامه نگار نيز توسط لباس شخصي ها و نيروي انتظامي دستگير و مورد بازجويي قرار گرفته و سپس آزاد گرديد.
طبق اظهار خانم هما زرافشان همسر آقاي دكتر ناصر زرافشان، دكتر زرافشان وضعيت جسمي وخيمي دارند. فشارشان امروز صبح 10 بر روي 5/5 گزارش شده است. و دستانش به لرزه افتاده و تهوع شديد دارند. مسوولين زندان از ملاقات آقاي دكتر شريف با موكلش جلوگيري كردند و اين ملاقات را منوط به مجوز دادستاني دانسته اند. متحصنين امروز صبح تا ظهر حدود 50 نفر گزارش شده است
ضمناً نيروي انتظامي مهاجم به متحصنين اتيكت هاي متصل به سينه اشان را كنده بودند (فاقد اسم).

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پيش از اين نيز گزارش زير را در اين رابطه منتشر کرده بوديم:

بر اساس خبري که از طريق اي ميل دريافت کرده ايم، امروز چهارشنبه 25/3/84 مامورين نيروي انتظامي جمهوري اسلامي به خانواده هاي زندانيان سياسي و عقيدتي كه براي دفاع از فرزندان خود در مقابل زندان اوين گرد آمده بودند حمله كرده به صورت وحشيانه و با باتوم بر سر و صورت آنها كوبيده به طوري كه عده اي را كه به شدت مجروه شده بودند به بيمارستان منتقل كرده و در يك ميني بوس نيروي پليس تعدادي را بازداشت كردند.

بر اساس همين گزارش در اين مراسم امروز آقاي نظام الدين موحد عضو هيئت رهبري جبهه ملي ايران و دبير كل حزب ايران، هما زرافشان همسر دكتر زرافشان و دانشجويان و فعالين سياسي حضور داشتند.
هنوز اطلاعات رسمي در اين مورد منتشر نشده است.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24509

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش هاي تازه از حمله نيروي انتظامي به متحصنين در مقابل زندان اوين' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016