سه شنبه 31 خرداد 1384

وكيل مدافع بني‌طرف: بازپرس پرونده تلويحا گفت كه هفته‌ي آينده وضعيت موكلم روشن مي‌شود، ايسنا

وكيل مدافع بني‌طرف اظهار داشت: با وجود گذشت 55 روز از بازداشت موكلم وي همچنان در بازداشت موقت به سر مي‌برد و تاكنون هيچ‌گونه اقدامي در مورد آزادي وي به عمل نيامده است.


صالح نيك‌بخت، وكيل مدافع بني‌طرف به خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: امروز هم به اهواز آمدم و با مذاكراتي كه با بازپرس پرونده صورت گرفت، ايشان تلويحا قول دادند كه هفته‌ي آينده، وضعيت موكلم روشن شود.


وي افزود: با توجه به نامه‌اي كه دادستان اهواز در مورد ملاقات اينجانب و همسر موكلم براي مدير كل اطلاعات استان خوزستان نوشته‌اند اميدوارم امروز بعد از ظهر حداقل همسر موكلم بتواند با وي ملاقات كند.


نيك‌بخت گفت: عليرغم اعتراض اينجانب و موكلم به قرار بازداشت موقت صادره و اين‌كه اين قرار مشمول بند دال ماده 32 قانون آيين دادرسي كيفري نيست، اين حكم در دادگاه انقلاب اهواز تأييد شده است و اين در حالي است كه اتهام او معطوف به مصاحبه‌ها و مطالبي است كه بعد از حوادث اهواز در مصاحبه با بعضي از روزنامه‌ها و شبكه‌هاي خبري گفته است.


وي، با انتقاد از عدم توجه مطبوعات به وضعيت موكلش، مدعي شد: موكلم تا تاريخ 17 خردادماه به صورت انفرادي و البته در اتاقي بزرگ نگهداري مي‌شده است و بازجوي او به من قول داد كه به او كتاب داده شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

نيك‌بخت افزود: چون هنوز امروز با موكلم ملاقات نكرده‌ام نمي‌دانم اين وضعيت ادامه يافته است يا خير؟

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/24962

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'وكيل مدافع بني‌طرف: بازپرس پرونده تلويحا گفت كه هفته‌ي آينده وضعيت موكلم روشن مي‌شود، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016