سه شنبه 7 تیر 1384

حکم اعدام ليلا مافی نقض شد، زنان ايران

حکم اعدام و حکم پنج سال زندان لیلا مافی توسط دیوان عالی کشور نقض شد.
شادی صدر وکیل لیلا با اعلام این خبر به سایت زنان ایران گفت: « قضات شعبه 42 دیوان عالی کشور حکم اعدام لیلا مافی را به دلیل وارد نبودن استدلالهای قاضی دادگاه بدوی نقض کرد.»

وی در توضیح این مطلب می افزاید: « دیوان طبق دفاعیات ما دلایل قاضی را در مورد زنای با محارم ، نا وارد تشخیص داد و حکم اعدام وی را نقض کرد. همچنین مجازات پنج سال زندان لیلا که طبق حکم دادگاه بدوی به علت اداره مرکز فساد و فحشا صادر شده بود، نیز نقض شد.»

لیلا مافی دختر 19 ساله ای است که از هشت سالگی از سوی خانواده اش در اراک مورد تجاوز جنسی قرار می گرفت و به تن فروشی به مردان بیگانه نیز وادار می شد.
در خانه ای که وی در آن به جرم مشارکت در اداره مرکز فساد و فحشا دستگیر و بعد به عنوان اداره کننده آن محکوم شد، روزانه مورد سوء استفاده جنسی مردان زیادی قرار می گرفت، و حتا درآمد تن فروشی وی به جیب صاحب آن خانه می رفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وکیل لیلا در باره ادامه روند دادرسی پرونده می گوید: « در این دو بخش که حکم نقض شده ، دیوان خواسته است که دادگستری اراک پرونده را به شعبه هم ارز دادگاه بدوی برای رسیدگی مجدد ارجاع دهد و تنها یک بخش از حکم را تایید کرده است.»
لیلا علاوه بر مجازاتهایی که ذکر آن رفت، به دلیل زنای غیرمحصنه به صد ضربه شلاق حد نیز محکوم شده که حکم دیوان در این مورد قطعی است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حکم اعدام ليلا مافی نقض شد، زنان ايران' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016