شنبه 11 تیر 1384

وزير كشور در واكنش به اظهارات الهام: صحبت‌ها درباره‌ي تخلفات انتخاباتي از ماه پيش مطرح بود، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

وزير كشور در پاسخ به اظهارات روز شنبه سخنگوي شوراي نگهبان، درباره اينكه “ قبل از برگزاري انتخابات، هيچ‌كس اظهارنظري مبني بر مناسب‌نبودن فضاي انتخابات مطرح نمي‌كرد“، گفت: احتمالا آقاي الهام قبل از اين گوششان شنوا نبوده است؛ وگرنه اين حرف‌ها مربوط به يك ماه پيش مي‌شود و مال الآن نيست.

موسوي لاري كه رييس‌جمهور را در مراسم گشايش توسعه طرح حرم مطهر حضرت معصومه (س) همراهي مي‌كرد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) تصريح كرد: مواردي هم كه وزارت اطلاعات شناسايي كرده است در اختيار دستگاه قضايي است و اين دستگاه حتما برخورد خواهد كرد.

وزير كشور در پاسخ به اين سؤال كه با توجه به اظهارات سخنگوي شوراي نگهبان، چه مقدار اميدواري به برخوردها وجود دارد؟ گفت: موضوع الآن ديگر ربطي به شوراي نگهبان پيدا نمي‌كند و به دستگاه قضايي مربوط مي‌شود. بايد منتظر بود كه دستگاه قضايي چه برخوردي مي‌كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

موسوي لاري در پاسخ به سؤال ديگري مبني بر اينكه آيا شما يك ماه پيش در جلسات خصوصي اين موارد را بيان كرده‌ايد؟ تصريح كرد: خير. در جلسات عمومي مي‌گفتم و شما هم حتما آن را منتشر كرده‌ايد. اين بحث‌ها، بحث‌هاي تازه‌اي نبوده كه ما تازه آن را مطرح كنيم. آقاي يونسي گفتند، بنده هم گفتم و بحث امروز هم نيست. موضوعش هم برمي‌گردد به وزارت اطلاعات و كار تحقيقاتي آن‌ها. آن‌ها مواردي را قبل از مرحله‌ي دوم انتخابات شناسايي و برخورد كردند، پرونده‌هايشان هم تشكيل شده و الان هم در دستگاه قضايي است.

Copyright: gooya.com 2016