پنجشنبه 23 تیر 1384

مصباح يزدي: آنهايى در انتخابات پيروز شدند كه زيارت عاشورا خواندند، انتخاب

مدير يك مؤسسه آموزشي در قم با بيان اينكه از ابتداى انقلاب تاكنون دولت اسلامى نداشته ايم ، گفت: مطرح كردن شعار دولت اسلامى در چنين موقعيتى پيش از زمان انتخابات و اين موج معنوى پيدا شده در مردم، نشانه اين است كه خداى متعال اراده فرموده تا انقلاب ما وارد مرحله اى نوين شود و جهشى در آن پديد آيد.
----------------------------------

نشريه پرتو سخن در شماره روز گذشته خود به نقل از «محمدتقى مصباح يزدى» مدير مؤسسه آموزشى و پژوهشى امام خمينى (ره) نوشت : در انتخابات رياست جمهورى آنهايى در انتخابات پيروز شدند كه زيارت عاشورا خواندند.

به گزارش "انتخاب" مصباح يزدى گفت: در اين ايام ديديد آنهايى كه به خدا اعتماد كردند و پشتيبانشان توده مردمى بودند كه دست به دعا برداشتند ، نذرها كردند ، روزه ها گرفتند ، ختم هاى قرآن خواندند و زيارت عاشورا خواندند ، پيروز شدند.

وى افزود: كسانى كه براى پيروزى در عرصه سياست از روش هاى تبليغى غربى استفاده كردند، پيروز نشدند.

مدير اين مؤسسه با بيان اينكه از ابتداى انقلاب تاكنون دولت اسلامى نداشته ايم ، گفت: مطرح كردن شعار دولت اسلامى در چنين موقعيتى پيش از زمان انتخابات و اين موج معنوى پيدا شده در مردم، نشانه اين است كه خداى متعال اراده فرموده تا انقلاب ما وارد مرحله اى نوين شود و جهشى در آن پديد آيد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وى همچنين گفت: اگر مشكلات اقتصادى ما بعد از ۲۶ سال حل نشده و بلكه هر روز افزوده شده، بدين سبب است كه راه حل آنها را از فرمول هاى غربى و غير اسلامى جست و جو مى كرديم. مصباح! يزدى گفت: با نام بانك هاى غير ربوى ، «بدترين نوع ربا» را در مملكت اعمال مى كنيم و فرمول هايى خلاف دستورات اسلام را مقدم مى داريم.

وى افزود: اقتصاد ما روز به روز بيمارتر مى شود ، زيرا به جاى توكل بر خدا و اجراى راه حل هاى اسلامى، سراغ راه حل هاى كفار و دشمنان اسلام رفته ايم .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مصباح يزدي: آنهايى در انتخابات پيروز شدند كه زيارت عاشورا خواندند، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016