دوشنبه 27 تیر 1384

گنجی را آزاد کنید! ابراهيم صفري، حمايت

روزنامه حمايت به صاحب امتيازي سازمان زندانها و اقدامات تاميني كل كشور در ستون "اقتراح" خود مطلبي دارد نوشته ابراهيم صفري که در زير مي خوانيد:

مدت زیادی است که «اکبر گنجی» دغدغه و سرگرمی تعدادی از روزنامه نگاران و خبرنگاران و اصلاح طلبان شده و موضوع آزادی از زندان و رسیدگی به درخواستهای مشارالیه هفته هاست که در سایت ها ی اینترنتی و رسانه های مکتوب به چشم می خورد و بنا به گزارش هائی که همین رسانه ها منتشر می سازند ، وی در اثر اعتصاب غذا در وضع اسف باری بسر می برد ، علیرغم اینکه گزارش های زندان ، حکایت دیگری دارد .

این اصل که زندان آخرین چاره اصدار احکام کیفری محسوب و ریاست محترم قوه قضائیه به زندانی بودن هیچ شهروندی راضی نمی باشند تقریبا" بر همه آشکار و مبرهن شده است اما در کنار آن همگان و خصوصا" نخبگان اصلاح طلب اذعان خواهند داشت که قانون گریزی و قانون ستیزی نیز ، هنجارهای جامعه را خواهد شکست و امنیت و رفاه مردم را پایمال خواهد نمود لذا هم قانون را باید پاس داشت و هم به مطالبات مردم و جامعه احترام گذاشت . در چنین وصفی اکبر گنجی و دوستانی که این روزها یاران سینه چاک او شده اند باید بدانند که هتک شخصیت هائی همچون آیت الله هاشمی رفسنجانی در قالب کتب و جزوات عالیجنابان رنگارنگ ! که آن روزها با علاقه و ولع مورد استقبال آقایان واقع شده و با انتشار مکرر در مکرر ، گنجی را به ادامه حرمت شکنی ها و زیر پا گذاشتن حقوق شخصیت ها و بزرگان تشویق می کردند اکنون باید در قبال مشکلات وی پاسخگو باشند . همانان که با بیانیه های پر طمطراق و شاعرانه به درد و دل با گنجی می پردازند و خود را به دروغ و تزویر و ریا همدل و همراه با او جا می زنند .

اکنون گنجی ، بهانه و دستاویزی برای عقده گشائی شده است تا بعضی ها انقلابی شوند !! و از حقوق بر باد رفته دفاع کنند ! وا اسفا که گوئی برای اینان از بین بیش از یکصد هزار زندانی فقط گنجی باید از حقوق خاص و امتیازات ویژه برخوردار گردد و الباقی زندانیانی که تعداد زیادی از آن ها در اثر بدهکاری و مشکلات مالی و.... در زندان بسر می برند از دفاع جانانه و بیانیه های آنچنانی حضرات محروم می مانند !

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در هر حال کاش راهکاری قانونی وجود داشته و گنجی آزاد شود و به آغوش خانواده خود برگردد و کاش منویات ریاست محترم قوه قضائیه محقق گردد و زندانیان کشور به حداقل کاهش یابند و کاش غوغائیان و جنجال آفرینان از بهره برداری های خاص سیاسی دست برداشته و افراد را برای مطامع خود فدا نکنند و کاش گنجی و امثال او نیز بفهمند که دیگر بزرگ شده اند ! و باید دست از هفت تیر کشی های بچه گانه خود بردارند و با اندیشه ورزی و دانش و خرد و نه با احساسات و قانون شکنی ، مطالبات خود را باز یابند .


- مطالب ستون اقتراح اين روزنامه در وبلاگي به همين نام منتشر مي شود: saf.blogfa.com

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گنجی را آزاد کنید! ابراهيم صفري، حمايت' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016