جمعه 31 تیر 1384

همکاری آمريکا با کيهان برای سرکوبی گنجی، حسين خداداد

از انجا که می دانیم رئیس جمهور آمریکا نمی خواهد دموکراسی حقیقی در ایران بوجود بیاید.و می دانیم آقای بوش می خواهد فقط اسلام خشونت در ایران در راس مملکت قرار بگیرد تا در اینده نزدیک به اهداف خود برسد. بوش با ظاهری دموکراسی خواهی و با دانستن استفاده کیهان و دادستان تهران قاضی سعید مرتضوی عملا برای ازادی اکبر گنجی حمایت می کند تا کیهان پیروز بشود و پروژه قتل و خفه کردن آقای اکبر گنجی به هدف برسد. عملکرد اقای بوش را در کابل و عراق دیدیم اما برای ایران در نظر دارد با حمایت غیر مستقیم از کیهان بتواند ازادی و دموکراسی را که خواسته اصلی مردم ایران است نابود کند. اینکه اعتقاد داشته باشیم آقای بوش در این مدت از استفاده کیهان بی خبر است سادگی است. چندین بار این را تجربه کرده ایم، هنگامی که حرکت مردم برای دموکراسی بوجود آمد و ایستادگی کردند در همان هنگام کیهان و بوش هر دو بظاهر متقابل باعث سرکوبی این حرکت و با هماهنگی خاص وارد عمل شده اند!

بر طبق اخباری که رسیده است در سلول انفرادی دوربین قرار دارد و عکس ها از سقف سلول انفرادی بصورت دوربین جاسوسی گرفته شده است. فساد قوه قضائیه رسوا شد و مشخص شد که اقای اکبر گنجی در اعتصاب غذا است و با نقشه که ایشان باید جراحی بشود سعی در شکستن اعتصاب اقای اکبر گنجی را دارند. این بیماری که ساختگی است لزومی به عمل جراحی ندارد و فقط برای ورزشکاران این بیماری بروز می کند و مطمئن هستیم که اقای اکبر گنجی در تیم فوتبال هتل اوین نبوده است. از دکترها خواهش می کنم بیشتر در این مورد توجه کنند و بگویند ایا پدید این نوع درد در سلول انفرادی ممکن است؟ چگونه است تا دیروز خود آقای اکبر گنجی نیز از این بیماری خبری نداشت؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرستادن آقای اکبر گنجی به بیمارستان و تجویز عمل جراحی فقط برای پایان دادن به اعتصاب غذای اقای اکبر گنجی است و ممکن است در عمل جراحی ناراحتی بزرگی برای پاهای اقای اکبر گنجی بوجود بیاورند که دیگر نتواند راه برود. قبل از عمل جراحی باید از طرف وکیل در یک بیمارستان دیگر بار دیگر عکس گرفته بشود و مطمئن شد که از فوتبال بازی کردن نباشد! کیهان و قاضیان فاسد و دکترهایی که با دستور دادستان تهران عمل می کنند، بدانند که دارند خیانت می کنند. باید اقای اکبر گنجی با مردم سخن بگوید و روزنامه نگاران و وکیل ایشان باید بتوانند با ایشان تماس پیدا بکنند.

بنده شخصا نه فقط کیهان و ولایت مطلقه و قوه قضائیه را در پروژه قتل اقای اکبر گنجی شریک می دانم بلکه همکاری رئیس جمهور آمریکا را در این پروژه محکوم می کنم. دیگر سازش و سکوت نباید کرد و این پروژه بیمارستان خطرناک تر از سلول انفرادی است. فقط دارند اقای اکبر گنجی را سرکوب و خفه نمی کنند، بلکه دارند مردم شریف ایران و هدف ازادی و دموکراسی را سرکوب و نابود می کنند. دقت کنید.

حسین خداداد
http://hosseeinkhodadad.blogfa.com

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'همکاری آمريکا با کيهان برای سرکوبی گنجی، حسين خداداد' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016