دوشنبه 3 مرداد 1384

حمید رضا ترقی، از موتلفه: گنجي را به رودربايستي اعتصاب غذا انداختند، مهر

وعده هایی از جیب دولت احمدی نژاد داده می شود که عملی نیست// مردم باید در جریان پرونده گنجی قرار بگیرند
حمید رضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: علاوه بر مطالبات مردم و وعده هایی که از جیب دولت احمدی نژاد، داده می شود، مافیای ثروت و قدرت که در شرکتهای دولتی ، رسوب کرده است هم از جمله چالش های آینده دولت محسوب می شود.
حمید رضا ترقی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی " مهر" در تشریح دیدگاههای خود در خصوص مسائل مهم کشور، در پاسخ به این سئوال که چرا در انتخابات ریاست جمهوری، مردم به احزاب " نه " گفتند، پاسخ داد:من این تحلیل را قبول ندارم ، اولا احزاب پای کارترین جریانات در انتخابات ریاست جمهوری بودند و بیشترین حجم فعالیت تبلیغاتی و برنامه ریزی نامزدها هم برروی دوش احزاب بود.

سردبیرنشریه" شما" ارگان حزب موتلفه با اشاره به عضویت رئیس جمهور منتخب در جمعیت ایثاگران و جامعه اسلامی مهندسین گفت: مردم در این دوره از انتخابات، به ویژگی های شخصی و فردی بیشتر توجه داشتند و این به نظرمن، به معنای نه گفتن به احزاب نیست.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ این سئوال که مهمترین چالش دولت احمدی نژاد را چه می دانید، گفت: در بعد اقتصادی ، به نظر مطالبات مردم، همچون فقر و بیکاری و نیازمندی های معیشتی، که متاسفانه الان توسط دولت فعلی دامن زده می شود و وعده هایی که از جیب دولت احمدی نژاد، داده می شود و اکثرا هم غیرواقعی و غیرقابل انجام است، چالش پیش روی دولت آینده است.

عضو شورای مرکزی حزب " موتلفه اسلامی افزود: البته مافیای ثروت و قدرت که در شرکتهای دولتی ، رسوب کرده است هم از جمله چالش های آینده دولت محسوب می شود.

خبرنگار سیاسی" مهر" از ترقی پرسید به نظر می رسد مساله اکبر گنجی با اینکه شخصا خودش در حد و اندازه های یک بحران و مشکل برای کشور نیست، اما به خاطر پوشش رسانه های غرب و شیطنت های مربوط، به یک مساله تبدیل شده است و ممکن است در شروع دولت بعدی ، مشکل ساز شود، فکر می کنید چه تدبیری برای این مساله باید بکار گرفته شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ترقی پاسخ داد: در پرونده اکبرگنجی ، باید مردم در جریان کامل مسائل قرار بگیرند، یک روز گنجی سرما خورده بود و صبحانه و نهار نخورد، بعد اطرافیانش این را تعبیر به اعتصاب غذا کردند ، بعدها هم گنجی را به رو دربایستی در این راه انداختند، مسئولین کشور نباید تحت تاثیر این جوسازی ها تصمیم بگیرند.

وی افزود: مسئولین نظام باید با پختگی عمل کنند و واقعیات را به مردم بگویند و طبق قانون عمل کنند.

ترقی در پایان از پاسخ به این سئوال که کارآمدترین و ناکارآمدترین وزیر خاتمی را چه کسانی می دانید، خودداری کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حمید رضا ترقی، از موتلفه: گنجي را به رودربايستي اعتصاب غذا انداختند، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016