دوشنبه 10 مرداد 1384

تکذيب شکستن اعتصاب غذاي گنجي و شايعه حضور تيم پزشكي به غير از كادر درماني بيمارستان ميلاد، ايلنا

همسر اكبر گنجي: سخنگوي دولت مشاهدات خود در ملاقات با گنجي را به اطلاع مردم برساند

معصومه شفيعي ، با انتشار نامه‌‏اي، مطالب منتشر شده در مورد وضعيت جسمي اكبر گنجي و شكستن اعتصاب غذاي وي در يك روزنامه را تكذيب و اعلام كرد: گنجي اعتصاب غذاي نامحدود خود را تا آزادي بدون قيد و شرط ادامه مي‌‏دهد.
به گزارش خبرنگار "ايلنا"، همسر گنجي در اين نامه تاكيد كرده است: «گنجي هيچگاه اعتصاب غذاي خود را نشكسته است تا مجدداً آن را آغاز نمايد.»
وي در اين نامه به ملاقات‌‏هاي سخنگوي دولت با مسولان دادستاني تهران اشاره كرده و مشاهدات وي را مصداق وضعيت جسماني وخيم اكبر گنجي دانسته است.
همسر گنجي در اين نامه اعلام كرده است كه از 45 روز پيش تاكنون هيچ يك از وكلاي اكبر گنجي اجازه ملاقات با وي را نداشتند. بنابراين موضوع تشويق و ترغيب آنها به ادامه اعتصاب غذا كاملا منتفي است.
شفيعي در ادامه اين نامه از سخنگوي دولت درخواست كرده است كه وضعيت گنجي را براساس مشاهدات خود در ملاقات با اكبر گنجي به اطلاع مردم برساند.
همسر گنجي در پايان نامه تاكيد كرده است: اكبر گنجي، خانواده و وكلايش به هيچ وجه درخواست عفو يا آزادي مشروط نداده‌‏اند و نخواهند داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در واکنش به حضور تيم پزشکي خارج از بيمارستان؛
مدير روابط عمومي بيمارستان ميلاد: گروه پزشكي بيمارستان ميلاد وضعيت گنجي را كنترل مي‌‏كند


تيم پزشكي و كادر درماني بيمارستان ميلاد، وظيفه كنترل وضعيت جسماني اكبر گنجي را به طور كامل برعهده دارد.
سيروس تابش؛ مدير روابط عمومي بيمارستان ميلاد در گفت‌وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين خبر، شايعه حضور تيم پزشكي به غير از كادر درماني بيمارستان ميلاد را، تكذيب كرد و گفت: وضعيت جسماني اكبر گنجي، كاملاً زير نظر پزشكان و كادر درماني بيمارستان است.
وي، وضعيت جسماني اكبر گنجي را از روز پنجشنبه تاكنون متفاوت ندانست و گفت: براساس گزارش‌‏هاي گروه‌‏ پزشكي، وضعيت اين بيمار تاكنون تغييري نكرده است.

Copyright: gooya.com 2016