یکشنبه 6 شهریور 1384

عسكري از طرف كارگزاران و توكلي از طرفداران قاليباف صحنه‌گردان رای عدم اعتماد به برخی وزراي احمدي‌نژاد بودند، انصارنيوز

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی می‌گوید 3 نفر در جریان رای عدم اعتماد به کابینه محمود احمدی‌نژاد صحنه گردانی کردند.

شکرالله عطارزاده برخورد با کابینه محمود احمدی‌نژاد را کاملاً سیاسی دانست و اظهار داشت: در جریان رای اعتماد به کابینه 3 طیف با اتکاء به نیروهای خود به بازی پنهان پرداختند.

وی طیف کارگزاران را یکی از این طیف‌ها عنوان کرد و گفت: نیروهای کارگزاران تحت مدیریت عسگری نماینده مردم مشهد در نطق‌ها و مخالفت‌هایشان سعی وی در سازماندهی رای عدم اعتماد به 6 وزیر احمدی‌نژاد داشتند.

عطارزاده تصریح کرد: طیف دوم که بخشی از نیروهای اکثریت بودند و توان آنها را ترکیبی از نیروهای آبادگران و جمعیت ایثارگران نامید. این طیف که در دور اول انتخابات از کاندیدای خود يعنی قالیباف حمایت می‌کردند انتظار داشتند که در راس برخی وزارتخانه قرار بگیرند لذا عدم به کارگیری آنان در ترکیب کابینه انگیزه لازم را به آنان داد تا تحت مدیریت احمد توکلی به رای عدم اعتماد به برخی وزراء اقدام کنند.

وی در این خصوص اصرار احمد توکلی به اعلام نتایج نظرسنجی فراکسیون اکثریت که در آن 4 وزیر رای نیاورده بودند اشاره کرد.

نماینده مردم بوشهر در ادامه طیف سوم را فراکسیون اقلیت معرفی کرد: این فراکسیون که در ظاهر هیچ مخالفتی را با وزراي پیشنهادی نداشت تحت مدیریت یکی از اعضاء ارشد خود رای کاملاً منفی را به سبد احمدی‌نژاد ریخت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عطارزاده در خاتمه عملکرد مجلس و برخی اصولگریان را نسبت به کابینه احمدی‌نژاد غیر واقع‌بینانه ارزیابی کرد و اظهار داشت: معتقدم احمدی‌نژاد جواب آزاداندیشی خود را به بدترین شکل ممکن از برخی اصولگرایان و به ظاهر دوستانش دریافت کرد.

Copyright: gooya.com 2016