یکشنبه 6 شهریور 1384

موسوي لاري: ناگفته‌‏هاي تخلفات نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را براي همه مي‌‏نويسم؛ عضو حزب اعتماد ملي نخواهم شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

وزير كشور دولت خاتمي درباره تخلفات انتخاباتي گفت: ناگفته‌‏هاي تخلفات نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را براي همه مي‌‏نويسم.

به گزارش خبرنگار" ايلنا" عبدالواحد موسوي لاري در حاشيه مراسم توديع وزير كشور در جمع خبرنگاران درباره فعاليت هاي خود پس از سمت وزارت كشور گفت: ما طلبه هستيم و سركار ما با روزنامه و مجله است و در خدمت آنها بوديم و هستيم، من يك نشريه و مجموعه فرهنگي دارم كه در آنجا فعاليتم را ادامه خواهم داد.
وي درپاسخ به سوال ديگري در رابطه با عضويت در حزب اعتماد ملي اظهار داشت: آنها ازدوستان ما هستند ولي عضو آنها نخواهم شد، من عضو مجمع روحانيون مبارز هستم.
موسوي لاري درباره ادامه فعاليت خود با مجمع تشخيص مصلحت نظام تصريح كرد: من عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام هستم و در آنجا فعاليت مي‌‏كنم.
وي در توصيه اي خطاب به پورمحمدي، وزير جديد كشور اظهار داشت: توصيه من به وزير كشور رعايت قانون در تمام عرصه‌‏ها و رسيدگي به مواردي كه از دستگاه هاي رسمي قانون شكن تزريق مي شود.
توجه به قوانين، صلابت اجرا و عدم رودربايستي با مراكز قدرت و قانون شكن از توصيه‌‏هاي ديگر موسوي لاري به وزير كشور جديد بود.
وي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چه مقدار در مقابله با اوباش و قانون شكنان موفق بوديد؟ اظهار داشت : ما توانستيم در اين مدت با قانون شكنان به ويژه با آناني كه با عناوين ارزشي قانون شكني مي‌‏كردند را به سمتي هدايت كنيم كه اصل قانونگرايي را همه بپذيرند و قانون شكني به عنوان يك ضد ارزش مطرح شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در آخرين سخنان خود به مردم گفت: از مردم به دليل حمايت آنها تشكر مي‏كنم و از قصوري كه در انجام وظيفه داشتم عذر مي‌‏خواهم.

Copyright: gooya.com 2016