چهارشنبه 16 شهریور 1384

سفر حدادعادل و هيات همراه به نيويورك لغو شد، فارس

سفر غلامعلي حدادعادل رئيس مجلس و هيات همراه به نيويورك به علت تاخير در صدور رواديد لغو شد.


به گزارش خبرنگار پارلماني فارس قرار بود كه عصر امروز غلامعلي حدادعادل رئيس مجلس شوراي اسلامي و چند تن از هيات همراه براي شركت در دومين اجلاس جهاني روساي مجالس به نيويورك سفر كنند، اما به علت عدم صدور به موقع رواديد اين سفر لغو شد.
دولت آمريكا در آخرين لحظات اعلام كرده بود كه قصد دارد فردا ويزاي هيات ايراني را صادر كند، اما رئيس مجلس شوراي اسلامي با رد اين مسئله از سفر خودداري كرد.
اداره خبر و رسانه‌هاي گروهي مجلس شوراي اسلامي ظهر امروز طي نمابري به خبرگزاري‌ها و صدا و سيما از آنها براي پوشش خبري سفر حداد به نيويورك دعوت كرد و از آنها خواست كه راس ساعت 16 در پاديون جمهوري فرودگاه حضور يابند، اما با وجود حضور خبرنگاران از ساعت 16 تا 20 خبري از سفر به نيويورك نشد.
پيش از اين سخنگوي وزارت امور خارجه از صدور رواديد براي هيات ايراني خبر داده بود، اما آصفي دقايقي قبل با حضور در جمع خبرنگاران لغو اين سفر را تاييد كرد.
محمد رضا باهنر نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي و سيد احمد موسوي معاون پارلماني زئيس جمهور به همراه تني چند از نمايندگان مجلس و مقامات كه به منظور بدرقه حداد عادل و هيات همراه در پاويون جمهوري در فرودگاه مهرآباد حضور يافته بودند، پس از ساعاتي انتظار و در پي عدم حضور اين هيات فرودگاه مهرآباد را ترك كردند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

همچنين در پاديون جمهوري فرودگاه مهرآباد شنيده شد كه امروز محسن يحيوي نماينده بروجرد و مهرانگيز مروتي نماينده خلخال كه قرار بود در اين سفر حدادعادل را به نيويورك همراهي كنند عازم اين شهر شدند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'سفر حدادعادل و هيات همراه به نيويورك لغو شد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016