یکشنبه 20 شهریور 1384

مداحان بازهم خبرساز شدند؛ اعتراض قهرگونه كروبي به همراه 30 نفر از حضار در مجلس سالگرد حاج داوود كريمي، هاتف

در سالهاي اخير بسياري از مداحان براي خود نقشهايي چون واعظ، معلم اخلاق، تحليلگر سياسي و... قائل شده اند و به جاي پرداختن به وظيفه اصلي خود به اظهار فضلهاي اينچنيني روي مي آورند. اعتراض به مداحان در سالهاي اخير بالا گرفته و حتي روحانيون برجسته و نزديك به جناح محافظه كار نيز از اين آشفتگي به ستوه آمده اند.

مهدي كروبي، عصر روز جمعه، در مراسم سالگرد حاج داوود كريمي و در اعتراض به سخنان مداح مراسم، مجلس را ترك كرد و حدود 30 نفر از حضار نيز پشت سر وي از مراسم خارج شدند.


به گزارش خبرنگار پايگاه اطلاع رساني "هاتف" مجري مراسم در بخشي از سخنانش از احزابي چون سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي، جبهه مشاركت ايران اسلامي و مجمع روحانيون مبارز نام برد و گفت كه از اين احزاب شخصيتهايي در مراسم سالگرد حاج داوود كريمي حضور يافته اند.

پس از اين سخنان نوبت به مداحي رسيد و مداح جلسه به جاي مديحه سرايي شروع به سخنراني كرد. او در بخشي از سخنانش در خصوص خط نفاق و منافقين سخن گفت به طوريكه به حاضران اينگونه القاء مي شد كه منظور اين مداح همان احزابي هستند كه مجري برنامه از آنها تشكر كرده است.

اين مداح سپس در خصوص ولايت فقيه سخناني گفت و بارها از احمدي نژاد تعريف و تمجيد كرد.

در حاليكه اين مداح از حضار خواست تا براي احمدي نژاد صلوات بفرستند كروبي با حالت اعتراض از جا برخاست و مجلس را ترك كرد.

به دنبال كروبي حدود 30 نفر از حضار نيز مجلس را ترك كردند تا سالگرد حاج داوود كريمي براي مدتي تحت تاثير قرار گيرد.

پس از اين خروج اعتراض گونه و تذكرات جدي به مداح جلسه بود كه وي به كار اصلي خود يعني مديحه سرايي پرداخت.

در سالهاي اخير بسياري از مداحان براي خود نقشهايي چون واعظ، معلم اخلاق، تحليلگر سياسي و... قائل شده اند و به جاي پرداختن به وظيفه اصلي خود به اظهار فضلهاي اينچنيني روي مي آورند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اعتراض به مداحان در سالهاي اخير بالا گرفته و حتي روحانيون برجسته و نزديك به جناح محافظه كار نيز از اين آشفتگي به ستوه آمده اند.

Copyright: gooya.com 2016