شنبه 2 مهر 1384

دبيركل موتلفه‌: احزاب مساله‌ هسته‌يي را يك پروژه‌ي ملي بدانند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


دبيركل حزب موتلفه‌ي اسلامي تاكيد كرد: احزاب و گروه‌هاي سياسي بايد از موضع فراجناحي به مساله‌ي پرونده‌ي هسته‌يي ايران نگاه كنند.


محمدنبي حبيبي در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، مواضع مسوولان در قبال انرژي هسته‌يي از ابتدا تا كنون را جامع‌الاطراف و حساب‌شده دانست و افزود: از آن‌جا كه بسياري از فضاهاي سياسي خارج از كشور در دست ما نيست طبيعتا سياستمداران ما در اين موضوع با لحاظ كردن شرايط متغير خارج از كشور تغييراتي را در اين مسأله قائل مي‌شوند.


وي ادامه داد: بر اين اساس تغييرات ايجادشده در اين مسأله را بايد ناشي از عوامل تعيين‌كننده كه در فضاي سياسي خارج از كشور شكل مي‌گيرد، بدانيم.


حبيبي تصريح كرد: در مجموع روند برخورد مسوولان ما با مساله‌ي پرونده‌ي هسته‌يي قابل قبول است و نهمين دوره‌ي انتخابات رياست جمهوري با تاكيد مردم بر حفظ اصول انقلاب، فضاي مطمئن‌تري را براي سياستمداران در پرونده‌ي هسته‌بي فراهم كرده است كه بايد حداكثر بهره‌برداري را از آن داشته باشند.


وي خاطرنشان كرد: به هيچ وجه نبايد به دست دشمنان اين بهانه را بدهيم كه بخواهند ايران را غيرصلح‌طلب معرفي كنند و مسوولان ما در دوره‌ي رياست جمهوري قبلي و فعلي اين نكته را رعايت كرده‌اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبيركل حزب موتلفه‌ي اسلامي اظهار داشت: مواضع اخير ايران در آژانس و سازمان ملل متحد موضع يك شخص خاص نيست و مجموعه مواضع نظام است و از آنجا كه منافع عامه در اين موضوع لحاظ شده احزاب نيز بايد با توجه به شفاف و محكم بودن مواضع مسوولان در اين مسأله آن را يك پروژه‌ي ملي بدانند و از مسوولان براي موفقيت در اين پرونده حمايت كنند.


حبيبي تصريح كرد: بحث پرونده‌ي هسته‌يي‌ ايران يك موضوع كاملا فراجناحي و ملي است و منافع مجموعه‌ي كشور و نظام را در برمي‌گيرد، لذا برخورد احزاب حتما بايد فراجناحي و فراحزبي و جامع‌الاطراف باشد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دبيركل موتلفه‌: احزاب مساله‌ هسته‌يي را يك پروژه‌ي ملي بدانند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016