جمعه 8 مهر 1384

کنگره هشتم جبهه مشارکت ايران اسلامي پايان يافت، ايلنا

* ابقاي دبيركل، سياست‌‏ورزي حول قانون، توسعه تشكيلات و عدم تغيير اساسنامه از مصوبات عمده كنگره بود

تهران- خبرگزاري كار ايران

ابقاي محمدرضا خاتمي در سمت دبير كلي حزب مشاركت، سياست‌‏ورزي و فعاليت حزبي حول محور قانون اساسي، توسعه تشكيلات و عدم تغيير اساسنامه، مهمترين تصميمات اتخاذ شده در كنگره هشتم جبهه مشاركت ايران اسلامي است كه دقايقي پيش پايان يافت.

حسين كاشفي؛ رئيس كنگره هشتم جبهه مشاركت ايران اسلامي با اعلام اين خبر به خبرنگار "ايلنا"، افزود: قطعنامه پاياني كنگره هشتم جبهه مشاركت ايران اسلامي طي روزهاي آينده صادر خواهد شد.
وي پيگيري استراتژي پيشين جبهه مشاركت ايران اسلامي مبني بر سياست‌‏ورزي و فعاليت حزبي حول محور قانون اساسي را به عنوان استراتژي مصوب كنگره هشتم برشمرد و تصريح كرد: بر اساس اين استراتژي و با اتخاذ تاكتيك‌‏هاي لازم، نگاهمان به آينده حزب و كشور و موضع‌‏گيري متناسب با مسايل جاري است.
كاشفي با اشاره به بررسي مسائل هسته‌‏اي در كنگره هشتم جبهه مشاركت، اظهار داشت: مشاركت معتقد است كه بايد جهت عدم ارجاع پرونده ايران به شواري امنيت كوشش شود و مذاكرات ادامه يابد، در عين حال بر حق مسلم مردم ايران در برخورداري از انرژي هسته‌‏اي تاكيد كرد.
وي توسعه تشكيلات، جذب اعضاي جديد و گسترش فعاليت شوراهاي مناطق را از ديگر مصوبات كنگره هشتم دانست كه براساس آن بايد به منظور برقراري ارتباط با اقشار مختلف مردم و بدنه جامعه در دستور كار كميته‌‏ها، شاخه‌‏ها و ساير اركان مناطق حزب قرار گيرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئيس كنگره هشتم جبهه مشاركت با اعلام اين مطلب كه كنگره با اصلاح اساسنامه و اضافه كردن ركن جديد سازمان جوانان، مخالفت كرد، از عدم طرح تشكيل شاخه زنان در كميسيون اصلاح اساسنامه اين كنگره خبر داد.
وي تصريح كرد: اين پيشنهاد تنها در يكي از كميسيون‌‏ها مطرح شد، اما با اين نظر كه نياز به كار تخصصي‌‏تر دارد، در كميسيون اصلاح اساسنامه مطرح نشد.
به گفته كاشفي، در كنگره هشتم جبهه مشاركت برخي پيشنهادات شوراي مركزي با اصلاحاتي به تصويب رسيد و در دستور كار سال آينده حزب قرار گرفت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'کنگره هشتم جبهه مشارکت ايران اسلامي پايان يافت، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016