شنبه 9 مهر 1384

رجبعلي مزروعي: راهبرد سياست‌‏ورزي در مقابل سكوت و براندازي مطرح شده است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي، راهبرد سياست‌‏ورزي را راهبردي در مقابل سياست سكوت و كناره‌‏گيري، استراتژي رفراندوم و عبور از قانون اساسي يا استراتژي براندازي نظام دانست.

رجبعلي مزروعي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اشاره به راهبرد سياست‌‏ورزي حول محور قانون اساسي كه در كنگره هشتم جبهه مشاركت ايران اسلامي مطرح شد، اظهار داشت: در ميان پيشنهاداتي كه به منظور مواجهه با وضعيت موجود سياسي مطرح است، بر سياست‌‏ورزي در چارچوب نظام و قانون اساسي تاكيد مي‌‏كنيم و معتقديم هر حزبي كه بخواهد در شرايط موجود به صورت قانوني و فعال عمل كند، بايد اين راهكار را دنبال كند.
وي اين سياست‌‏ورزي را منحصر به شركت در انتخابات ندانست و درعين حال تصريح كرد: حزبي كه قانوني عمل مي‌‏كند و يكي از اهدافش رسيدن به قدرت است، بايد در انتخابات شركت كند اما اين به معناي شركت در هر انتخاباتي نيست.
مزروعي افزود: همانطور كه آقاي خاتمي در سخنانش تاكيد كرد، جبهه مشاركت تنها در انتخابات آزاد، رقابتي و سالم شركت مي‌‏كند.
اين عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي با اين اعتقاد كه مشي سياست‌‏ورزي ناشي از وضعيت و موقعيتي است كه حزب در آن قرار دارد، به ابعاد مختلف سياست‌‏ورزي اشاره كرد و گفت: گسترش پايگاه اجتماعي از راهبردهاي جديد جبهه مشاركت است كه به منظور تحقق آن، فعاليت‌‏هاي درون تشكيلاتي و برون تشكيلاتي را آغاز خواهد كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي تصريح كرد: توسعه تشكيلاتي، كادرسازي و آموزش درون تشكيلاتي از جمله اقداماتي است كه به منظور افزايش ارتباط با جامعه و انسجام فكري و نظري حزب انجام خواهد شد.
مزروعي بر افزايش فعاليت‌‏هاي جبهه مشاركت در جامعه تاكيد كرد و گفت: مشاركت تلاش مي‌‏كند كه با افزايش ارتباط با گروه‌‏ها و اقشار مختلف سياسي و اجتماعي و جذب اعضاي بيشتر، ديدگاه گروه‌‏هاي بيشتري از جامعه را به سمت خود جلب كند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رجبعلي مزروعي: راهبرد سياست‌‏ورزي در مقابل سكوت و براندازي مطرح شده است، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016