دوشنبه 11 مهر 1384

حجاريان: اعتراض احمدي‌‏نژاد به عملكرد دولت‌‏هاي‌‏پيشين در پرونده‌‏ هسته‌‏اي كاملا نابجاست، ايلنا

* فضاي سياسي داخلي درصورت ارجاع پرونده ايران به شوراي امنيت، ميليتاريزه مي‌‏شود

تهران- خبرگزاري كار ايران

سعيد حجاريان، عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي گفت كه در صورت ارجاع پرونده ايران به شوراي امنيت سازمان ملل متحد، فضاي سياسي داخلي ميليتاريزه و بسته مي‌‏شود و در عرصه اقتصادي هم سفره‌‏اي رنگين نمي‌‏ماند.

به گزارش "ايلنا"، حجاريان كه در حاشيه كنگره هشتم با خبرنگار خبرنامه داخلي جبهه مشاركت گفت‌‏وگو مي‌‏كرد، با انتقاد از سخنراني محمود احمدي نژاد در نيويورك و اظهارات بعدي علي لاريجاني، دبير شوراي امنيت ملي، گفت: با اين مواضع حتما پرونده ايران به شوراي امنيت خواهد رفت.
اين عضو شوراي مركزي حزب كشاركت ايران اسلامي، همچنين در پاسخ به دعوت علي آقامحمدي، سخنگوي شوراي عالي امنيت ملي از احزاب براي طرح مواضع خود در خصوص پرونده هسته‌‏اي، گفت: آقايان چرا تا به حال چنين خواسته‌‏اي را مطرح نمي‌‏كردند، مگر احزاب و گروه‌‏هاي سياسي تا به حال در اين پرونده چه كاره بوده‌‏اند كه در شرايط كنوني كاره‌‏اي باشند؟

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به اينكه جبهه مشاركت هيچ روزنامه و تريبوني را در اختيار ندارد، گفت: آقايان اگر واقعاً به دنبال طرح ديدگاه‌‏هاي مختلف هستند، اول روزنامه حزب را رفع توقيف كنند و بعد چنين خواسته‌‏هايي را داشته باشند.
حجاريان در ادامه سخنانش، وضعيت كشور را در صورت ارجاع پرونده هسته‌‏اي ايران به شوراي امنيت، مشابه عراق در سال‌‏هاي آخر حكومت صدام دانست و گفت: آمريكا مي‌‏خواهد همان بلا را به شكل تدريجي بر سر ايران بياورد.
اين تحليل‌‏گر سياسي همچنين به سانسور بخشي از سخنان احمدي‌‏نژاد در اجلاس خبرگان درباره مسائل هسته‌‏اي توسط صدا و سيما اشاره كرد و گفت: اعتراض احمدي‌‏نژاد به عملكرد دولت‌‏هاي پيشين در پرونده هسته‌‏اي و مرعوب خواندن آنها كاملا نابجاست، چرا كه اين پرونده زير نظر مقام رهبري بوده و دولت‌‏ها كاره‌‏اي نبودند، به همين خاطر صدا و سيما اظهارات احمدي‌‏نژاد را توهين‌‏آميز تلقي و آن را حذف كرد.

Copyright: gooya.com 2016