چهارشنبه 13 مهر 1384

پرواز بشقاب پرنده در آسمان ايران، س.باستان

( از مجموعه مقالات طنز در طنز )
مشاهده شيء نوراني در آسمان اراك

شيء نوراني در آسمان اراك در استان مركزي مشاهده شد. به گزارش واحد مركزي خبر از اراك اين شيء نوراني ابتدا ساعت 10 شب در قسمت شمال شرق اراك مشاهده شد و سپس به سمت شرق حركت كرد و پس از ايستادن در قسمت شرقي شهر به طور غيرمحسوس رو به بالا رفت. به گفته كساني كه اين شيء نوراني را مشاهده كردند، رنگ آن زرد درخشان بود و برخلاف ساير ستاره ها و سياره ها حالت سوسو نداشت. ارتفاع اين شيء از زمين در زمان حركت از شمال شرق به شرق حدود چهار كيلومتر و حوالي ساعت يك بامداد حدود هشت كيلومتر برآورد شده است. با توجه به افزايش ارتفاع اين شيء نوراني نه اندازه و نه درخشندگي نور آن كم يا زياد نمي شد. با گذشت زمان ارتفاع اين شيء از زمين بيشتر شد، به گونه اي كه حوالي ساعت يك بامداد ارتفاع آن از زمين حدود سه برابر هواپيمايي بود كه در آن محدوده پرواز مي كند.كيهان ولايت
بسياري از مردم جهان تصور مي كنند كه ما( انسان ها ) در عالم كائنات تنها نيستيم. موجودات بسياري وجود دارند كه از ما باهوش تر و چيز فهم تر هستند! تكنولوژي آنان بسيار پيشرفته است و ما را هراز گاهي ملاقات مي كنند. مي خواهند بدانند ما كي هستيم و هنر و دانشمان چقدر است. حدودا بعد از جنگ دوم جهاني ، اين موجودات با سفينه هايشان گهگاهي در آسمان پيدا ميشوند و مردم هم آنان را مي بينند و آنان نيز ما را. صحت و سقم آن تا بحال بر كسي معلوم نيست. وارد شدن به اين مبحث . حوصله و علاقه و كنجكاوي زياد مي خواهد.
تعدادي از مردم جهان معتقدند كه اين موجودات از هرجهت از بشر خاكي پيشرفته تر هستند و گهگاهي هواي ما را از بالا دارند و بزبان ديگر كار هاي ما را زير نظر دارند! تا بحال چندين فيلم سينمائي در اين مورد تهيه شده است كه بعضي از كارگردانان ، اين موجودات را بدجنس و بعضي خوش جنس نشان داده اند! تعداد بسياري نويسنده هم در مورد بشقاب پرنده و موجودات ساكن كرات ديگر، قلم زده اند و هر كدام با نظرات خويش ملت جهان را،هاج و واج كرده اند!
اينكه در آينده چه خواهد شد و اين دوستان فضائي رخي به ما نشان ميدهند و مردم را از شك و شبهه بيرون خواهند آورد، موردي است كه جوابش را بايد در اختيار زمان گذاشت . اينجانب وارد اين قضيه نمي شوم چون نه سواد اين مبحث را دارم و نه برخوردي با اين موجودات داشته ام و نه نسبت فاميلي با آنان دارم. اين پدر خدا بيامرز من ، يادم هست ميگفت : اين بقال سركوچه حسين آقا ( اسم من درآوردي است به حسين آقا ها برنخورد) طوري با موجودات كرات ديگر رابطه دارد. دليلش هم اين بود كه حسين آقا شب كه ميخوابيد ، صبح قيمت اجناس را ميبرد بالا! جو.ياي كارش هم كه ميشديم ؛ ميگفت : شما مشتري ها ( منظور نادانان بود) از عالم غيب خبر نداريد! نمي دانيد كه اقتصاد جهان غيبي است و هركس و ناكسي از آن سر در نمي آورد! خلاصه حسين آقاي ما( با حسين آقاي شريعتمداري اشتباه نشود. ايشان از عالم غيبي سياست خبر دارند!) با داشتن علم اقتصاد غيبي ، پنير سيري 15 ريال را به 18 ريال ميفروخت و مردم محل هم دم نمي دادند كه مشتي اين حكايت ها يعني چي !؟
البته تنها حسين آقا نبود كه با داشتن علم غيبي اقتصاد تو پاي مردم ميكرد. سبزي فروش ، قصاب ، نجار ، و....هم طوري سر از اقتصاد غيبي در مي آوردند و بقول پدر خدا بيامرز با موجودات غيبي سروكار داشتند و راه و رسم خالي كردن جيب ملت را ياد گرفته بودند! اما كسي بالاخره سر در نيآورد كه چرا اين موجودات غيبي تنها با كسبه و نرخ ها سرو كارداشتند؟ بعدا متوجه شديم كه مالكان گرامي نيز هرسال ارتباطي با اين موجودات پيدا كرده و و كرايه خانه ها را اضافه مي كردند!
در هر حال سرتان را درد نيآورم. جديدا گفته ميشود اين اشياي نوراني در فضاي تاسيسات اقتصادي ـ نظامي ما ديده شده است. من تصور مي كنم اين موجودات زيرك ميخواهند بدانند كه ما بمب اتمي داريم يا نه. كنجكاو هستند كه ما در اين تاسيسات چه ميسازيم و چه قرار است بسازيم. وقتي كه حسين آقا بقال سركوچه ميداند كه چگونه برنج كيلوئي 500 ريال را ، 2500 ريال ميشود فروخت ، چون اقتصاد غيبي مي داند! طبيعي است كه دانايان كشور ،از حسين آقا بقال سركوچه ما كه عقب تر نيستند! كلي درس و مشق اين كارها را خوانده اند! براي مثال اگر از حسين آقا شريعتمداري سئوال شود كه : ف ! درجا جواب ميدهد ، برو دائي تو بيچاره كن !
من تصور مي كنم اين همه زيركي و رشادت و زرنگي در مسئولين ما ، ذاتي نيست ! اينان نيز با موجودات زيرك فضائي رابطه دارند و از آنان درس و مشق اقتصاد و سياست مي گيرند! شك من هم در اين است كه چگونه ميشود حسين آقا بقال سركوچه با دو كلاس سواد اكابري ، از اقتصاد جهان و آنهم غيبي اطلاع داشته باشد! آنوقت ابر مرداني مانند آقايان عسگر اولادي ، شريعتمداري ، مرتضوي ، مصباح يزدي و....با اين همه هوش و درايت ، از عالم غيبي سياست و اقتصاد خبر نداشته باشند. من تصور مي كنم اين اشياي نوراني و يا بشقاب پرنده ها بر آسمان كشور ، بي جهت نيست و اين موجودات كرات ديگر ، طوري سرو سري با دانايان كشور ما دارند و درس و مشق يادشان مي دهند! براي مثال همين آقاي شريعتمداري و يا آقاي عسگر اولادي در كدام دانشگاه كشور و يا خارج ،علم سخت و سنگين سياست و اقتصاد خوانده اند كه به اين بلبلي نظريه و تئوري مي دهند!؟
شما حساب كنيد اينجانب براي چند خط نامه نوشتن به مادر بزرگوارم ، در ماندم كه است را با ((ط )) مي نويسند و يا با (( ص )). نا سلامتي يك ديپلم هم دادند به من كه بي مدرك از جهان نروم! آنوقت اين جناب شريعتمداري و... ( دانشگاه نديده ) روزنامه مي نويسد و چاپ ميزند كه مردم روزنامه خوان دنيا را هاج و واج مي كند! شما اگر اراجيف هم هر روز تحويل مردم دهيد. بالاخره روزي كم مي آوريد. شوخي نيست كه هر روز روزنامه اي با آن قطر تحويل مردم داد كه تمام صفحاتش مملو از تئوري و تز در كليه موارد است. از توليد سنگ پا تا انرژي هسته دار. از كيسه حمام تا ساخت بمب اتم. در آن بررسي و تجزيه و تحليل مي شود. تازه اين از داستان روز است. ماهيانه آنهم ( كيهان ماهانه ، ورزشي ، نرمشي و...) وجود دارد كه نوابغ كشور ، با تئوري هاي مختلف مردم را مفت و مجاني هدايت مي كنند! خدا از نويسندگي كمشان نكند!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين مواردي كه خدمتتان عرض ميشود. زميني نيست. كار هر كس نيست خرمن كوفتن. اين آقايان بدون شك با موجودات غيبي ( مانند تعداد بسياري از آقايان مملكت ) سر و كار دارند و خط و مشي به زيستي سياسي ـ اقتصادي را از آنان مي گيرند!اگر احيانا شبي جسمي نوراني در آسمان خانه خويش مشاهده فرموديد! سريع دو لول را نشانه آن نگيريد و شليك كنيد. شايد بخت شما بخت است و يك كيسه پول از بالا فرستاده شود روي پشت بام منزلتان! يا اينكه نامه (( چه كنم )) گرفتيد كه شايد بدرد آينده شما بخورد و در موفقيت شما ، تعيين كننده باشد. در هر حال هواي اين موجودات غيبي را داشته باشيد ، شايد فرجي در زندگي شما باشد. با تشكر از حوصله شما.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرواز بشقاب پرنده در آسمان ايران، س.باستان' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016