پنجشنبه 14 مهر 1384

رانندگان اتوبوس های شرکت واحد تجمع کردند، سندیکای اتوبوس رانی

ديروز قرار بر این بود که دادگاه شکایت سندیکای اتوبوس رانی از شرکت واحد برگزار شود که برگزار نشد . به همین مناسبت جمعی از رانندگان اتوبوس های شرکت واحد در میدان منیریه محل برگزاری دادگاه اجتماع کردند . در این اجتماع رانندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی خواست های خود را مطرح کردند. نکته ی جالب این بود که از طرف خود سندیکا انتظاماتی برای حفظ نظم و آرامش تجمع تعیین شده بود که با این کار تجمع در کمال نظم و آرامش برگزار شد البته حضور نیروی انتظامی و افراد لباس شخصی در دقایق پایانی تجمع به پررنگ تر می شد. مشروح خبر را بخوانید:

در پی شکايت کارگران شرکت واحد اتوبوسرانی و همچنين سنديکای کارگری شرکت واحد، قرار بود روز چهارشنبه سيزده مهر هشتاد و چهار دادگاهی علنی برای رسيدگی به پرونده آنان تشکيل شود. اين دادگاه قرار بود به موضوع ضرب و شتم کارگران شرکت واحد و بر هم زدن جلسه ی سنديکای آنان رسيدگی کند. ناحيه 11 دادسرای عمومی تهران واقع در ميدان منيريه به عنوان محل برگزاری دادگاه اعلام گرديده بود. اما پس از حضور رانندگان معترض و وکلای ايشان به آنان اعلام گرديد که پرونده به شعبه دادگاه انقلاب (خيابان معلم) منتقل شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

کارگران بسياری که برای حضور در دادگاه به محل آمده بودند، در ميدان منيريه تجمع کردند و تا ساعت 10 صبح حدود 500 نفر از رانندگان در وسط ميدان منيريه با در دست داشتن پلاکاردهايی خواستار حل مشکلات خود و تشکيل دادگاه بودند.
نظم اين تجمع به دليل وجود انتظاماتی که از اعضای سنديکا بودند حفط شد. در حدود ساعت يازده نيروی انتظامی و همچنين افراد لباس شخصی در محل حاضر شدند، اما تجمع همچنان ادامه يافت.

[سنديکای اتوبوس رانی]

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رانندگان اتوبوس های شرکت واحد تجمع کردند، سندیکای اتوبوس رانی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016