پنجشنبه 14 مهر 1384

احمدي‌نژاد فرشته و خاتمي متحجر، در حاشيه سخنان اخير آيت‌الله خزعلي، انتخاب

سايت خبري تحليلي انتخاب، احمد اميدي: آيت‌الله خزعلي براي جلوگيري از هر نوع اشتباه و خطا كه ممكن است در مقابله با تحجر متوجه جامعه اسلامي گردد به سيد محمد خاتمي به عنوان مصداق عيني و حاضر تحجر اشاره كرد و گفت: تحجر در جايي است كه در سازمان ملل از يك مسيحي تمجيد مي‌شود. به او لقب شهيد مي‌دهند.
-------------------------------

سايت خبري تحليلي انتخاب : ، احمد اميدي: آيت‌الله خزعلي در گفتگو با ايسنا به تحليل شرايط عمومي كشور پرداختند، ايشان در اين گفتگو به پولهايي كه براي مداحان ارسال مي‌شود و آمار بي‌ديني و ضد‌انقلابي‌گري اشاره كردند و ناگفته‌هايي درخصوص احمدي‌نژاد و خاتمي بر زبان آوردند. وي همچنين در خصوص آيت‌الله مصباح و رابطه روحانيان و نظاميان سخناني گفته‌اند كه بخش‌هايي از آن با توضيحاتي مختصر در ادامه مي‌آيد:

كيف پول براي مداحان

بالاخره معلوم شد كه كيف‌هاي‌حاوي دلارهاي آمريكا را فقط براي انحراف روشنفكران نمي‌فرستند و متأسفانه براي مداحان نيز از كاخ سفيد چنين پول‌هايي مي‌فرستند. به گفته آيت‌الله خزعلي « آمريكايي‌ها چندين ميليون دلار براي برانگيختن مداحان كم‌سواد هزينه كرده‌اند تا محرم و صفر را سست كنند. لذا مداحان بايد مطالب را با پختگان اين فن در ميان بگذارند و صرفا در بند گريه يا خنده گرفتن نباشند.»

فقط 4 ميليون بي‌دين و ضد انقلاب داريم

آقاي خزعلي در ادامه به آمار ورشكستگان سياسي كه غالبا بي‌دين و ضد انقلاب هستند پرداخت و گفت: بحمدالله از 30 ميليون نفري كه پاي صندوق‌ها حاضر شدند 4 ميليون بيشتر نصيب اين ورشكستگان سياسي نشد و اين امر روشن كرد مردم هنوز به دين اعتماد دارند و برخلاف آن‌چه بيخود در بوق مي‌كنند كه مردم از انقلاب سرخورده شده‌اند آنها هنوز داخل انقلاب هستند.


احمدي‌نژاد فرشته است

هر چند بسياري معتقد بودند آقاي احمدي‌نژاد رئيس‌جمهور محترم بعد از چهار سال خدمت‌گذاري به مردم تبديل به فرشته شوند، اما چندان كه پيداست مواضع ايشان در همين مدت كوتاه كار خودش را كرده است: آيت‌الله خزعلي در اين خصوص اظهار داشت: در خارج برخي از خويشاوندان مقيم آمريكاي من كه الان در ايران هستند مي‌گويند به دليل اين‌كه من از آقاي دكتر احمدي‌نژاد حمايت كردم با من قهر كردند، اما بعد از رفتن وي به آمريكا به قدري شيفته شدند كه با تهران تماس گرفته و گفتند آن‌چه تو مي‌گفتي درست است و تعبيرشان اين بود كه «اين مرد فرشته است».


اين خاتمي خيلي متحجر است

آيت‌الله خزعلي براي جلوگيري از هر نوع اشتباه و خطا كه ممكن است در مقابله با تحجر متوجه جامعه اسلامي گردد به سيد محمد خاتمي به عنوان مصداق عيني و حاضر تحجر اشاره كرد و گفت: تحجر در جايي است كه در سازمان ملل از يك مسيحي تمجيد مي‌شود. به او لقب شهيد مي‌دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

متحجر يعني كسي فكر نكند ؛ پس ما نيستيم!

آيت‌الله خزعلي به خاطر نزديكي قرار ملاقات بعدي و محدوديت وقت مصاحبه، براي اينكه بحث را به نتيجه رسانده باشد، اين بحث را با ولايت فقيه گره زد و گفت: كسي كه ولايت فقيه را قبول ندارد متحجر است و كسي كه ولايت فقيه را قبول دارد متحجر نيست.

ايشان براي احتياط به معناي لغوي تحجر پرداخت و افزود: متحجر يعني فكر نكند و كسي كه خشك در جايي مانند سنگ بماند. ولي ما چون به كارهاي احمدي‌نژاد نگاه مي‌كنيم، و يكجا ننشسته‌ايم و بنابراين متحجر نيستيم.


انتخابات در دست آيت‌الله مصباح

وي افزود: انتخابات به هيچ وجه از دست روحانيت خارج نشد. باز هم روحانيت مثل جناب آيت‌الله مصباح و همراهانش اين كار را كردند و مردم هم بيدار بودند؛ بلكه يادآور مي‌شوم افراد دقيق متوجه مي‌شوند كه دست خداي متعال در كار بود . شواهد و قرائن فراواني يادآور اين لطف الهي است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي‌نژاد فرشته و خاتمي متحجر، در حاشيه سخنان اخير آيت‌الله خزعلي، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016