دوشنبه 18 مهر 1384

دادگاه رسيدگي به اتهامات اكبر عطري برگزار شد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسي

وكيل مدافع اكبر عطري از محاكمه‌ي موكلش در رابطه با دو پرونده در شعبه 26 دادگاه انقلاب خبر داد.

محمد شريف در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) اظهار داشت: دفاعيات خود را ضمن لايحه‌اي مكتوب تنظيم و به دادگاه تسليم كردم. پرونده‌ي اول موكلم مرتبط با سخنراني‌هاي وي در 26 آبان سال 1380 در تالار شهداي دانشگاه علوم پزشكي اهواز و هم‌چنين سخنراني مقابل ساختمان تربيت بدني شهرستان مزبور بود.

وي، با بيان اين كه شاكي اين پرونده بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي اهواز بوده است‏، تصريح كرد: شعبه‌ي سوم دادگاه انقلاب اهواز موكل را متهم به فعاليت تبليغي عليه نظام كرده بود كه اين پرونده با صدور قرار عدم صلاحيت به تهران ارجاع شده است.

وكيل عطري خاطرنشان كرد: پرونده‌ي دوم موكلم مرتبط با فعاليت‌هاي وي در تهران است. اتهامات وارده به وي در اين پرونده عناويني از قبيل نشر اكاذيب به منظور تبليغ عليه نظام، توهين به مقدسات و مقامات، شركت و راه‌اندازي اجتماعات غيرقانوني، پخش اعلاميه و مصاحبه با راديوهاي بيگانه بوده است.

وي ادامه داد: احتمالا دادگاه براساس لايحه‌ي تقديمي، تصميم اتخاذ خواهد كرد.

شريف درباره‌ي پرونده‌ي سلطاني نيز اظهار داشت: امروز با بازپرس پرونده ملاقات داشتم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

با توجه به مذاكرات هفته‌ي پيش اميدوار بودم كه درخصوص تبديل قرار وي به وثيقه يا قرار مناسب ديگر اتخاذ تصميم شود كه متاسفانه تا به حال اين امر تحقق نيافته است. ملاقات وكلا با وي كماكان امكان‌پذير نيست.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادگاه رسيدگي به اتهامات اكبر عطري برگزار شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016