جمعه 22 مهر 1384

آرمين به سحابي پاسخ مي‌‏دهد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

سخنگوي سازمان مجاهدين انقلااب اسلامي اعلام كرد كه به زودي به اظهارات اخير عزت‌‏الله سحابي در خصوص سازمان مجاهدين به صورت مكتوب پاسخ خواهد داد.

به گزارش خبرنگار" ايلنا" عزت الله سحابي چندي پيش در اظهارنظري با بيان اينكه سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي به دلايل نامعلوم نهضت آزادي و ملي‌‏مذهبي ها را از گروه‌‏هاي انقلابي جدا مي‌‏كند، خواستار توضيح سازمان مجاهدين در اين زمينه شده بود.
سحابي در گفت‌‏وگو با خبرنگار" ايلنا" در خصوص اجماع و ائتلاف ميان گروه‌‏هاي اصلاح‌‏طلب و اظهارات آرمين در اين زمينه گفته بود: آقاي آرمين و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي هيچ وقت براي ما به صورت مشروح توضيح نداده‌‏اند علت اصلي اين كه نهضت آزادي و ملي-مذهبي‌‏ها را از انقلاب اسلامي جدا مي‌‏كنند و به آنها برچسب خودي و غيرخودي مي‌‏زنند، چيست؟
وي در ادامه گفته بود: يك زمان مي‌‏گفتند كه ولايت فقيه ملاك است و هر كه آن را قبول دارد و مي پذيرد، خودي و هركس قبول ندارد، غير خودي است اما حالا معلوم شده است كه خود اين افراد هم ولايت فقيه را قبول ندارند. من دليل اينكه اين افراد با ما مخالفت مي‌‏كنند را نمي‌‏دانم، هر چند مخالفت آنها نيز اشكالي ندارد اما حداقل براي افكار عمومي روشن كند و توضيح دهند كه دليل مخالفت آنها چه چيزي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي در اين زمينه گفت: قصد دارم به زودي به صورت مكتوب جواب مبسوطي را درباره سخنان عزت‌‏‏الله سحابي منتشر كنم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'آرمين به سحابي پاسخ مي‌‏دهد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016