جمعه 22 مهر 1384

۱۶ نفر در ليست دانشجويان زنداني هستند، ايسنا


مديركل حراست وزارت علوم:
اميدوارم ليست اين هفته به قوه‌ي قضاييه برود سرويس: سياسي
1384/07/22
10-14-2005
13:27:18
8407-10743: کد خبر



خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


مديركل حراست وزارت علوم اظهار داشت: متاسفانه ليست دانشجويان زنداني به دليل عدم هماهنگي بين معاونت دانشجويي، قوه‌ي قضاييه و دانشگاه‌ها كه قرار بود اسامي خود را اعلام كنند تكميل نشده است.


«زارعي» در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) گفت: هنوز تغييري در ليست 16 نفري داده نشده است. ما منتظر بوديم كه آخرين وضعيت دانشجوياني كه وضعشان نامعلوم است مشخص شود اما هنوز نتيجه‌اي ارايه نشده است.


وي در پايان گفت: انشاءالله در هفته‌ي جاري اين ليست تكميل شده و به قوه‌ي قضاييه ارايه مي‌شود.


از سويي، «غلامرضا ظريفيان» كه تا چند روز پيش معاون دانشجويي وزير علوم بود نيز ليست دانشجويان زنداني را شامل 16 نفر خواند و به خبرنگار ايسنا گفت: تا روز دوشنبه كه معاونت دانشجويي را برعهده داشتم، در اين ليست تغيير خاصي صورت نگرفته بود.


وي هم‌چنين گفت: فكر مي‌كرديم بايد دقيق‌تر اين مساله را بررسي كنيم، آنچه باقي مانده بود كامل شدن ليست با كساني بود كه در گذشته به دلايلي حكمي داشتند كه يا تعليق شده و يا مسكوت مانده بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ظريفيان اظهار كرد: احتمالا تاكنون اين ليست توسط معاونت دانشجويي فعلي تنظيم شده است تا به قوه‌ي قضاييه ارائه شود. بعضي از اسامي اين افراد مثل احمد باطبي كه سابقه‌ي مشخصي در حادثه‌ي كوي دانشگاه تهران دارند، در ليست هستند.


وي در پايان گفت: اميدواريم با هماهنگي‌هاي به عمل آمده با قوه‌ي قضاييه در آينده‌ي بسيار نزديك شاهد آزادي دانشجويان باشيم تا اين مسائل حل شود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '۱۶ نفر در ليست دانشجويان زنداني هستند، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016