پنجشنبه 28 مهر 1384

احمدي نژاد: صدام باید به اشد مجازات برسد، مهر

احقاق حقوق از دست رفته ملت ایران در جنگ تحمیلی را از راه های دیگر دنبال می کنیم

دکتر محمود احمدی نژاد گفت: احقاق حقوق از دست رفته ملت ایران که در هشت سال جنگ تحمیلی صدام علیه ایران از دست رفت، مسیرهای دیگری دارد که در حال دنبال کردن آن هستیم.
به گزارش خبرنگار سیاسی "مهر" ، محمود احمدی نژاد رئیس جمهوری اسلامی ایران در حاشیه دیدار جمعی از اساتید بسیجی دانشگاه‌های سراسر کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در مورد دادگاه صدام و احتمال عدم مطرح شدن شکایت ایران در آن اظهار داشت: در مورد دادگاه صدام باید گفت که یک کشور در داخل خود می خواهد حکومت خود را محاکمه کند و ما باید همه الزامات و ملاحظات این دادگاه را در نظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ما مطالبات و حقوقی بر دولت عراق داریم که آن را از طرق لازم پیگیری می کنیم، افزود : صدام به خاطر بمباران های شیمیایی و جنایات گسترده ای که علیه ملت عراق، ایران و کویت و ملل منطقه انجام داده است، باید محاکمه شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

احمدی نژاد گفت : صدام به خاطر اصل جنگی که علیه ملت ما به راه انداخت و سازمان ملل پذیرفت که او این جنگ را بر ما تحمیل کرده است، باید محاکمه شده و به اشد مجازات برسد.

وی در خاتمه تاکید کرد : احقاق حقوق ازدست رفته ملت ایران که در هشت سال جنگ تحمیلی صدام علیه ایران از دست رفت، مسیرهای دیگری دارد که در حال دنبال کردن آن هستیم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: صدام باید به اشد مجازات برسد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016