دوشنبه 9 آبان 1384

حجاريان: همزمان با عضويت در شوراي شهر هيچ پستي اعم از مشاوره يا معاونت نداشته‌‏ام، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

سعيد حجاريان گفت: در طول دوران نمايندگي مردم در شوراي شهر تهران هيچ پستي اعم از مشاورت و معاونت نداشته‌‏ام و بعد از پايان مسووليتم در شوراي شهر نيز هيچ پستي از سوي هيچ‌‏كس قبول نكردم.

اين عضو شوراي مركزي جبهه مشاركت ايران اسلامي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با رد برخي اظهار نظرها مبني بر اينكه همزمان با نمايندگي در شوراي شهر تهران، سمت مشاور رياست‌‏جمهوري را نيز بر عهده داشته است، گفت: در مهلت قانوني قبل از ثبت نام براي انتخاب شوراها از سمت مشاور رييس‌‏جمهوري استعفا دادم كه همان موقع آقاي خاتمي اين استعفا را پذيرفتند، پس از آن هم ديگر پستي را قبول نكردم.
وي تصريح كرد: بارها به طنز اعلام كرده‌‏ام كه من مشاور جمهور هستم، نه مشاور رييس‌‏جمهور.
حجاريان در مورد علت حضورش در نهاد رياست‌‏جمهوري، گفت: به اعتبار استخدام در نهاد رياست‌‏جمهور در زمان شهيد رجايي در اين نهاد حضور دارم و اين حضور به دليل مشاور رييس‌‏جمهور بودن نبوده و نيست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

برخي اعضاي شوراي شهر كه هم‌‏اكنون به طور همزمان در اين شورا و دولت حضور دارند، معتقدند، كار در شوراي شهر شغل محسوب نمي‌‏‏شود و براي اثبات ادعاي خود با اشاره به عضويت همزمان حجاريان در شوراي شهر و دولت، آن را مسبوق به سابقه مي‌‏دانند. اين در حالي است كه حجاريان چندين بار اين مطلب را تكذيب كرده است.

Copyright: gooya.com 2016