چهارشنبه 11 آبان 1384

احمدي نژاد طي حكمي محمد رضا نقدي را به عنوان نماينده ويژه رئيس جمهور و رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز منصوب كرد، خبرگزاري فارس

محمود احمدي نژاد رئيس جمهوري طي حكمي «محمد رضا نقدي» را به عنوان نماينده ويژه رئيس جمهور و رئيس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز منصوب كرد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌‌هاي رياست جمهوري متن كامل حكم رئيس جمهور به شرح ذيل است:
«بسم الله الرحمن الرحيم
برادر گرامي جناب آقاي محمدرضا نقدي
نقش ثبات و پايداري قوانين و مقررات و حمايت قانوني از صاحبان سرمايه در كشور، در استقلال اقتصادي و رشد كشور بر كسي پوشيده نيست. از لوازم حمايت شايسته از اقتصاد ملي، شفاف‌سازي گردش كالا در كشور است. مبارزه پيگير و فراگير با قاچاق از لوازم ضروري حمايت از توليد داخلي و سرمايه‌گذاراني است كه با پذيرش خطر و در چارچوب قوانين و مقررات تجاري، در عرصه‌ي اقتصادي ملي فعاليت مي‌كنند.
از اين رو بر اساس اصل 127 قانون اساسي و مصوبه‌ هيات وزيران، جناب‌عالي را كه برخوردار از توان و تجارب ارزشمند هستيد، به عنوان «نماينده‌ ويژه‌ رييس‌جمهور و رييس ستاد مبارزه با قاچاق كالا و ارز» منصوب مي‌نمايم.
بديهي است كه طبق اصل 127 قانون اساسي، تصميمات اجرايي جناب‌عالي در اين زمينه در حكم تصميمات رييس‌جمهور و هيات وزيران بوده و همه‌ دستگاه‌هاي اجرايي موظف به هماهنگي و اقدام لازم خواهند بود.
لوازم مطلوب جهت تسريع در امور و ساختار مناسب را براي انجام اين مهم پيشنهاد نماييد تا با اتخاذ تدابير لازم با سرعت مطلوب به تصويب برسد. با توجه به سوابق ارزنده جناب‌عالي انتظار رفتار عادلانه و پي‌گيري دقيق و بدون تسامح در اين عرصه وجود دارد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

تقويت اهداف دولت اسلامي در عدالت‌گستري، مهرورزي و خدمت‌رساني و تعالي و پيشرفت در گرو اقدام قانونمند، قاطع و مستمر است.
از خداوند متعال توفيق شما را مسالت دارم.
محمود احمدي‌نژاد»

Copyright: gooya.com 2016