چهارشنبه 18 آبان 1384

چرا "ایران ما" تغیر "هاست" می دهد؟ بيژن صف سري، روزگار ما

["روزگار ما" - وبلاگ بيژن صف سری]


با تغیر هاست سایت روزنامه ایران ما که چند روزی طول می کشد ( تا شنبه 21 آبان ماه )، توفیق اجباری پیش آمد تا سری به این خا نه بزنیم و آب و جارویی کنیم .

چرا ایران ما تغیر هاست می دهد ؟

بعد از اعلام تغیر هاست روزنامه ، با ایمیل های زیادی از سوی مخاطبان " ایران ما " مواجه شدیم که در پی دلیل توقف انتشار روزنامه بودند و حتی بعضی ها این تصور را دارند که تغیر هاست یک بهانه است و دلیل اصلی چیز دیگری است . اما واقعیت امر چیزی جر همان تغیر هاست سایت روزنامه نیست و دلیل دیگری وجود ندارد و حکایت این تغیر ناگهانی هاست روزنامه هم از آنجا ناشی می شود که بعد از قطع سرویس هاست روزنامه با شرکتی که طرف قرار داد فروش هاست به روزنامه بود تماس گرفتیم و جویای علت قطع سرویس شدیم ، شرکت ایرانی اجاره دهنده فضای سایت روزنامه ( هاست ) ، هم که در واقع نماینده فروش فضای اینترنتی یک شرکت آمریکایی در ایران است ، خبر داد که با وجود قرارداد یک ساله ای که با آن شرکت آمریکایی دارد ، از ادامه سرویس دهی به روزنامه ایران ما سرباز زده است و دلیل این قطع سرویس را هم ، آمار زیاد بازدید کنندگان روزنامه دانسته است که نیمی از تمام فضای هاست این شرکت را اشغال کرده و از همین رو بدون اطلاع قبلی مثل را ه زنان سر گردنه ، ما را در یک عمل انجام شده قرار داده و طی یک ایمیل طلب حق اشتراک ماهیانه 75 دلار شده و برای صدق ادعا ی خود ایمیلی را که شرکت آمریکایی برای او ارسال کرده بود ، برای ما فرستاد تا گله ای از شرکت ایرانی طرف قرار داد مان نباشد .


On 11/7/05, Hostgator Sales Department wrote:
Your site iranema-online.com has been determined to be causing high loads on the server and the cause of recent downtime. It is not suitable for a shared hosting environment and will need a dedicated or semi dedicated hosting solution. We sell semi dedicated servers for $75 a month which come with 500 gigs bandwidth and 25 gigs disk space. You can only host one site off the semi dedicated because you are splitting it with another large site. Our dedicated servers are completely managed and allow for you to host unlimited sites. You can check out the plans for them at http://www.hostgator.com/dedicated.shtml

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ملاحظه فرمودید این هم از وفا به عهد و پیمان آمریکایی ها که به رغم داشتن قرارداد یک ساله به یکباره زیر همه تعهداتشان زدند و جالب اینکه طی چندین ایمیلی که برای مسئولین این شرکت اجاره دهنده هاست ارسال شد حتی حاضر نشدند برای انتقال سایت روزنامه به هاست دیگر ،2 روز مهلت جابجایی دهند. این بود که مجبور به تغیر هاست شدیم و برای جابجایی اطلاعات روزنامه به هاست جدید ، الزاما انتشار روزنامه متوقف شد . همین والسلام .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'چرا "ایران ما" تغیر "هاست" می دهد؟ بيژن صف سري، روزگار ما' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016