شنبه 28 آبان 1384

تجمع اعتراض‌آميز دانشجويان در بابل، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي


تجمع اعتراض‌آميزي از سوي تعدادي از دانشجويان مجتمع فني و مهندسي نوشيرواني بابل، در روز سه‌شنبه‌ي گذشته روبروي دفتر انجمن اسلامي دانشجويان اين مجتمع برگزار شد.


به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، اين تجمع در اعتراض به آنچه كه عدم پاسخگويي مسئولان به مطالبات دانشجويي، ممانعت از فعاليت‌هاي دانشجويي و تعليق فعاليت‌هاي انجمن اسلامي دانشجويان خوانده مي‌شد،‌ برگزار شد.


در اين تجمع كه با سرود «يار دبستاني» آغاز شد، اطلاعيه‌ي انجمن اسلامي خطاب به رياست دانشگاه قرائت شد و سپس چند تن از دانشجويان طي سخناني اعتراض خود را نسبت به تعليق فعاليت‌هاي انجمن مطرح كردند.


در پايان برنامه، قطعنامه‌اي خوانده شد كه مفاد آن اعتراض به عملكرد مسوولان دانشگاه و درخواست از آنها براي رفع اين مشكل بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا در اين قطعنامه با اشاره به برخي نحوه‌ي برخورد‌ها و رفتارهاي مسوولان دانشگاه،‌خطاب به رييس دانشگاه آمده است: آنچه مي‌بينيد اولين گام دانشجوياني است كه حداقل ترين حقوق و خواسته‌هايش را از شما خواسته است. تنها تشكل مستقل دانشجويي نه تنها كوچكترين امكانات لازم را براي فعاليت ندارد بلكه حتي اجازه فعاليت آن نيز لغو شده است، حتي سهميه‌ي روزنامه‌ي آن نيز قطع شده و اجازه نشستن و بحث كردن در دفتر آن نيز وجود ندارد. اين حداقل‌ترين حق ماست. داشتن تشكلي مستقل و متعلق به دانشجو كه داراي اعضاي انتخابي و برآمده از دانشجوست. خواسته‌ي ما احياي فعاليت‌هاي دانشجويي و رفع تعليق فعاليت‌هاي انجمن اسلامي است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تجمع اعتراض‌آميز دانشجويان در بابل، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016