دوشنبه 30 آبان 1384

هشدار كروبي نسبت به افشاي ناگفته‌ها در صورت ادامه جوسازي‌ برخي از محافل، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

يكي از اعضاي شوراي مركزي حزب اعتماد ملي با اشاره به جلسه‌ي يكشنبه‌شب حزب متبوعش گفت: در اين جلسه كه دومين جلسه‌ي شوراي مركزي بود اسماعيل گرامي‌مقدم به عنوان سخنگو و عبدالرضا سپهوند به عنوان خزانه‌دار معرفي شدند.

محمدجواد حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر و بيان اين‌كه جانشين دبير كل نيز به زودي مشخص خواهد شد، اضافه كرد: در ابتداي اين جلسه‌ شش نفر از اعضاي شوراي مركزي در قالب تريبون آزاد ديدگاههاي خود را ارايه كردند.

وي با بيان اين‌كه پس از آن حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي كروبي دبير كل حزب گزارشي را از روند فعاليت‌ها و مسووليت‌هايي كه مربوط به دبير كل است ارايه داد، افزود: كروبي در رابطه با مسووليت‌هايي كه برعهده دارد توضيحاتي داد.

حق‌شناس با تاكيد بر اين‌كه انتخاب جانشين دبير كل از اختيارات شخص دبير كل است، افزود: علي‌رغم اين امر در جلسه‌ي ديشب آقاي كروبي در اين باره از اعضا نظرخواهي كرد و شوراي مركزي نظرات خود را به شكل مكتوب به ايشان ارايه داد كه با توجه به اين مساله جانشين دبير كل به زودي معرفي خواهد شد.

اين عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي، نگراني برخي محافل و حوزه‌ها از فعاليت‌هاي حزب متبوعش را يكي ديگر از مباحث مطرح‌شده از سوي دبير كل در جلسه‌ي يكشنبه‌شب عنوان كرد و گفت: آقاي كروبي در رابطه با بحث آتي حزب و نگراني‌هاي برخي محافل و حوزه‌ها نسبت به فعاليت‌هاي اعتماد ملي و البته مباحثي درباره‌ي انتخابات نهمين دوره‌ي رياست‌جمهوري توضيحاتي ارايه داد و مطرح كرد كه اين ديدگاه‌ها را پي‌گيري مي‌كند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

حق‌شناس با بيان اين‌كه كروبي بر ادامه‌ي خط مشي اعتماد ملي متناسب با برداشت حضرت امام و در چارچوب قانون اساسي با اصرار تاكيد كرد، ادامه داد: دبير كل مطرح كرد كه اگر برخي محافل و گروه‌ها بخواهند به موارد اين چنيني بپردازند ناچار خواهد شد كه سكوت خود را راجع به بحث انتخابات بشكند و برخي ناگفته‌ها را مطرح كند.

اين عضو شوراي مركزي حزب اعتماد ملي، يكشنبه‌ي هفته‌ي آينده را زمان برگزاري سومين جلسه‌ي شوراي مركزي اين حزب عنوان كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'هشدار كروبي نسبت به افشاي ناگفته‌ها در صورت ادامه جوسازي‌ برخي از محافل، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016