سه شنبه 1 آذر 1384

حجاريان: آخرین میخ را شخص سیدمحمد خاتمی به تابوت اصلاحات کوبید، انتخاب

به رفسنجاني گفتم كه در انتخابات شركت نكند، ولي گوش نكرد!


خبرگزاري انتخاب : سعید حجاریان عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در آخرین اظهارنظر خود با بیان این که اصلاحات از همان روز اول ایستاد ابراز عقیده کرد: آخرین میخ را شخص سیدمحمد خاتمی به تابوت اصلاحات کوبید.
-----------------------------

خبرگزاري انتخاب : سعید حجاریان عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت در آخرین اظهارنظر خود با بیان این که اصلاحات از همان روز اول ایستاد ابراز عقیده کرد: آخرین میخ را شخص سیدمحمد خاتمی به تابوت اصلاحات کوبید.

وی که با روزنامه ابرار گفتگو می کرد با انتقاد از وزرای کابینه، نحوه مواجهه خاتمی با ماجرای کوی دانشگاه و برگزاری انتخابات مجلس هفتم گفت:‌ به میزانی که خاتمی از شعارهایش دست کشید من هم از او دور شدم.

حجاريان با بیان اینکه خاتمی پس از ماجرای کوی دانشگاه دیگر تمام شد گفت: من اگر جای خاتمی بودم برای چهار سال دوم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری نمی شدم.

حجاریان در ادامه با اشاره به انتخابات دوره نهم ریاست جمهوری، خود را مخالف حضور هاشمی در انتخابات خواند و گفت:‌ از طریق هم حزبی هایم به گوش وی رساندم که کاندیدا نشود چون ضربه می خورد اما او گوش نکرد.

عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت انتقادات اصولگرایان از احمدی نژاد را واقعی ندانست و گفت: نگران نباشید جناح راست هماهنگ کننده هایی دارد که خودشان مسایل را حل می کنند.

حجاریان با بیان اینکه طرح عدم کفایت رئیس جمهوری اصلا جدی نیست موافقت خود را با تسویه مدیران پس از تغییر هر دولت ابراز کرد و گفت: این اقدام عادی است مگر آنکه قانونی تصویب شود که مثل کشورهای اروپایی هر دولتی فقط بتواند تا حدی دست به تغییر مدیران بزند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی با بیان اینکه دیگر دوره افراد گذشته است و برای کار سیاسی باید به سراغ سازمان ها رفت افزود: جبهه مشارکت باید بازسازی شود.

حجاریان در پایان با اشاره به انتخابات بعدی ریاست جمهوری گفت:‌ احمدی نژاد در مقابل کاندیدای ما مشکل خواهد داشت زیرا طی 4 سال آینده مردم متوجه می شوند که وی نماینده جناح محافظه کار است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حجاريان: آخرین میخ را شخص سیدمحمد خاتمی به تابوت اصلاحات کوبید، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016