دوشنبه 21 آذر 1384

پدر خبرنگار "راديو جوان": اجازه‌ دفن پيكر پسرم "مسعود جان‌نثاري" را در تكيه شهدا ندادند، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

«اجازه‌ي دفن پيكر پسرم «مسعود جان‌نثاري» را در تكيه شهدا ندادند و مديركل صدا و سيماي اصفهان بر اساس گفته‌هاي معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران گفته است «مسعود جان نثاري شهيد محسوب نمي‌شود» و سرانجام پيكر اين شهيد در باغ رضوان به خاك سپرده شد. »

پدر شهيد «مسعود جانثاري» در گفت و گو با خبرنگار سرويس راديو «ايسنا» گفت: زماني كه پيكر پسرم را براي انتقال به اصفهان سوار هواپيما كرديم در تماس تلفني به ما گفتند كه نمي‌توانيم پيكر مسعود جانثاري را در تكيه شهداي اصفهان به خاك بسپاريم و عزت الله ضرغامي رييس سازمان صدا و سيما، كلباسي مديركل صدا و سيماي مركز اصفهان، حتي استاندار اصفهان و نظام اسلامي مجري تلويزيون نيز پيگيري‌هايي كردند ولي اسماعيلي مسوول بنياد شهيد اصفهان گفت كه محمد حسين دهقان و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران به ما اجازه‌ي دفن پيكر مسعود جان‌نثاري را در تكيه شهدا نداده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: كرباسي از ساعت 8 و 30 دقيقه تا 12 كه ما به باغ رضوان برسيم، لحظه به لحظه زنگ مي‌زدند حتي از ما خواست كه جنازه‌ را آهسته حركت دهيم و زيارت عاشورا بخوانيم تا اين كه اسماعيلي پاسخ منفي نهايي را نسبت به دفن پيكر پسرم در تكيه شهدا داد و در نهايت او را قطعه‌ي شهداي گمنام واقع در باغ رضوان دفن كرديم.

اين پدر شهيد ضمن تشكر از مسوولان سازمان صدا و سيما در پايان اظهار كرد: برايم فرقي نمي‌كند كه پيكر مسعود را در خانه ، خيابان يا گورستان ديگري خاك كنيم. ولي آيا حقش اين بوده است.

Copyright: gooya.com 2016