پنجشنبه 24 آذر 1384

مهرورزی یا جنگ ورزی! ناصر مستشار

آیا تهدیدات آقای احمدی نژاد هاله ائی از نور علیه جهان متمدن پایان می پذیرد؟

شخصی ماجراجوغیر مسئولا نه در ایران و بنام حکومت ایران درروزهای گذشته به اعمال و سخنانی دست زده است که کم کم صبر وتحمل جهانیان در حال تمام شدن است!.آیا ایرانیان این اختیار را به این اشخاص داده اند که اینگونه یکبار شعار نابودی اسرائیل را بدهند وروز دیگر غیر مسلمانان جهان را حیوان قلمداد نمایند؟ آیا اینها سخنگوی فرهنگ چند هزار ساله ما ایرانیان هستند؟بار اول آقای احمدی نژاد در تهران شعار نابودی ملت وکشور اسرائیل را سر داد وبلا فاصله از جانب همه جهانیان محکوم گردید .اینبار همین شخص در عربستان سعودی در کنفرانس اسلامی با توهین های ضد انسانی علیه اسرائیل وملت یهود پا را فرا تر گذاشته و مسئله تاریخی هولوکاست را به زیر سئوال برده است!آقای احمدی نژاد در سفر اخیرخود به زاهدان برای برطرف نمودن مشکلات وحل معضلات منطقه وارد زهدان میشود اما بازهم در صدد حل مسئله فلسطین وانتقال یهودیان به سرزمین های تازه برمی آید! ایشان از هر امکانی که بدست می آورد بطور هیستریک علیه اسرائیل دشنام گوئی می کند.این در حالیست که 160 میلیون اعراب جهان به اندازه اوسنگ مردم فلسطین را به سینه نمی زنند!این بازی کردن با دم شیر از کجا با این شدت وحدت نشات می گیرد.بنظر نگارنده فقط ریشه های مذهبی و غیره نمی تواند عامل اساسی باشد. باید بدقت در جستجوی چشمه ها ئی باشیم که از درون آن خون مردم منطقه فوران می کند باشیم . وگرنه نامبرده از چنان کمبود های شخصیتی ورفتاری رنج می برد که به خوبی بعداز هر سفر خارجی می توان به عمق آن پی برد. مثلا اینکه با پادشاه عربستان شانه به شانه در کاخ قدم زده است را نشانه برتری واظهاروجود شخصیت خود قلمداد می نماید. بنظر نگارنده شخص احمدی نژاد صحنه گردان علنی معرکه می تواند می باشد ؛ اما باید شخصیت های اصلی داخلی وخارجی غیر علنی را بیا بیم! در جنگ جهانی دوم جهانیان با هشتاد ملیون کشته توانستند فاشیست را در اروپا از پای در آورند!

درهای اردوگاه های آدم کشی در سرتاسر اروپا بدست سربازان فداکار گشوده شد! فیلم ها و اسناد کافی با شاهدان عینی که ناظر بر جنایت فاشیست ها علیه یهودیان می باشد هنوز در حافظه تاریخ و اذهان عمومی حاکی ازکشته شدن شش ملیون ازیهودیان اروپا می باشد.دادگاه های نورنبرگ در تمام جلسات خود با پیگیری عادلانه همه جنایتها را کشف واثبات نمودند. اگر در حال حاضر آقای احمدی نژاد با گستاخی جنون آمیزخود برخلاف میثا ق های بین ا لمللی قد م بر می دارد ! عملا نامبرده به همه جهان متمدن که علیه فاشیست جنگیده اند وبا به جای گذاشتن کشته های ملیونی ظرف پنج سال در جنگ جهانی دوم برآدمکشان نژاد پرست پیروزی بدست آورده اند با سخنان خود همه آن جانفشانی هارا کتمان می کند!این پیروزی از افتخارات بشریت می باشد اما آقای احمدی نژاد به همه این دست آوردهای انسانی دهن کجی می نماید.! این گناهی است نابخشودنی!در همین راستا دنیای متمدن در یافته است که مشکل رژیم حکومت اسلامی فقط یک مشکل ملی وداخلی ایرانیان نمی باشد بلکه غده سرطانی بنام جمهوری اسلامی به یک مشکل جهانی تبدیل شده است که باید بدان برخورد بین المللی انجام گیرد.اما او عامدانه با شعار های جنگ طلبانه در اندیشه برپائی جنگ هشت ساله ائی دیگر می باشد تادر سایه آن بسیج ملیونی راه بیاندازد.او فراموش می نماید که او هرگزتوان دجال گریهای خمینی را نخواهد داشت. اگر خمینی توانست از اعتماد وهیجانات واحساسات مذهبی و انقلابی مردم را در راه نیات پلید خویش سوء استفاده نماید، ولی شرایط فعلی واوضاع کنونی بسیار تغیر کرده است، انقلاب اسلامی بکلی شکست خورده است.مردم دیگر به شعبده بازیهای رژیم تهران پی برده اند! حتی بخش وسیعی از نیروهای موسوم به اصلاح طلب اظهارات شیادانه آقای احمدی نژاد را محکوم کرده اند! اگر خمینی توانست از موقعیت جنگ سرد حد اکثربهره برداری سیاسی جهت مانوردادن را بکار بگیرد ، اما اینک شرایط مطلوب جهانی سابق دیگر وجود ندارد!.در اینجا بعضی مشخصات حساس کنونی بررسی می شود!

1- سئوال اساسی در اینجاست که کدام یک از نیروهای داخلی وخارجی به درون این لکوموتیو جنگی در حال حرکت دائما ذغال پرمی کند تا آتش آن بیشتر شعله ور شود تا برسرعت ماشین جنگی افزون گردد؟

2- روسیه بیشترین مودت ها را تاکنون در همراهی وحمایت حاکمان اسلامی از خود نشان داده است.روسیه صاحبان و سهامداران نفتی خود را که در دست یهودیان بوده است را به تازگی با قد رت آهنین پرزیدت پوتین خارج ساخته ودر اختیار سرمایه داران دولتی وبومی ومحلی روس ارتدوکس مسیحی قرار داده است ودر همین راستا با بخش های سرمایه داری مسیحی جهان همنوائی نموده است. بخش وسیعی از سرمایه داران جهان که ریشه مسیحی دارند دروحشت از فتح د نیای سرمایه داری بدست سرمایه داران صهونیست بسر می برند.همه اینها با سرمایه داران مسلمان به راحتی می توانند به اتحاد برسند تا در مقابل سرمایه داری صهونیست که در حال پیشروی است مقابله نمایند! در حال حاضر جنگ مذاهب از کانال جنگ سرمایه داران با مذاهب مختلف می گذرد و سرمایه داران بدان دامن می زنند. اسامه بن لادن خود به عنوان یک سرمایه دار عرب ومسلمان، بخش وسیعی از سرمایه داران کشور خود یعنی عربستان سعودی را زیر پوشش قرار داده است وآ نها رادر سطح جهان نمایندگی می کند؛ سرمایه داران هواداربن لادن اورا همچون یک قهرمان در میان مردم تبلیغ می نمایند ونامبرده محبوبیت بسیاری کسب کرده است! اساسا خاندان بن لادن با خاندان بوش در امریکا در پیوند تنگاتنگ قرار داشتند؛ اما پس از پایان جنگ سرد خاندان بوش به شدت جانب سرمایه داران صهیونیست را گرفت ودر هما نجا اختلاف خاندان بن لادن وبوش آغاز گردید. بعداز جدائی واختلاف بین بن لادن با خاندان بوش ؛ نامبرده پرچم یهود ستیزی را بدست گرفته است؛ این همان پرچمی است که خمینی بسیارپیش تر از بن لادن که در آن دوران با بوش همکاری می نمود در بعد از به قدرت رسیدنش به اهتزاز در آورده است.اینک نبردی برای بدست گیری رهبری مسئله فلسطین میان این دو پر چمدارآغاز شده است. پرچمداری و رهبریت مردم فلسطین و یهود ستیزی با کدام قرائت از اسلا م هنوز بی پاسخ مانده است. بعد از واقعه 11 سپتامبر این پرچم بدست وهابیون ضد مهدویت افتاده است . اینک مدتیست که طرفداران مهدویت به قدرت نیمه مطلق رسیده اند.تمام سعی وکوشش آنها براین خواهد بود که رهبریت جهان اسلام بدست آنها اداره شود ؛ پس آتش خود راعلیه اسرائیل آنچنان افزایش خواهند داد تا نگاه همه مسلمانان جهان بطرف ایران دوخته شود نه بسوی مکه ومدینه! در همین را بطه فرمانده سپاه پا سدران انقلاب اسلامی درایران گفته است ؛ در غیاب قدرت اتحاد شوروی در مقابل امریکا طبیعی است که ایران اسلامی با بدست گرفتن رهبری دنیای اسلام در مقابل امریکا خواهد ایستاد. کسب هژمونی یکی از موارد تندروی رژیم اسلامی ایران می باشد!

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مطمئنا آقای محمود احمدی نژاد پشتیبانی بخشی از جهان سر مایه داری را پشت سر خود دارد تا بتواند اینگونه دست به تهدیدات جنگ طلبانه بزند! نیروهای سیاسی آگاه ایران هم اینک باید در جستجوی عوامل پشت پرده باشند وگرنه مانند گذشته در جنگ ایران وعراق بازهم سر دوملت ایران وعراق کلاه گشادی خواهد رفت. در جریان جنگ ایران وعراق نیروهائ داخلی و خارجی در پشت صحنه خواهان ادامه جنگ بودند تا به تجارت افسانه ائی خود بپردازند. نیروهای یاد شده همواره برروی زمینه های موجود سرمایه گذاری مالی وتئوریک وایدلوژیک ومذهبی وخرافی می نمایند وسپس شروع به کسب در آمدها ی هنگفت می کنند! وگرنه شخص احمدی نژاد فیگوری است برروی صفحه شطرنج که از پشت صحنه اورا هدایت می نمایند! او واطرافیانش حتما به خوبی می دانند ، بدون فروش نفت ایران؛ دولت مرکزی حد اکثر سه ماه ونیم از لحاظ اقتصادی دوام می آورد! او با کدام دلگرمی جهانی دست به عربده کشی می زند! اوسرنگونی صدام حسین را تجربه کرده کرده است! صدام حسین هم با اتخاذ سیاست فروش نفت در مقابل پول یورو اروپا عملا با اقتصاد دلاری امریکا به چالش در آمد ه بود ودر همانجا صبر وحوصله امریکا در مقابل صدام بسر آمد وبسرعت صدام را سرنگون نمود.فروش نفت با ارز اروپائی یورو می توانست بسرعت به همه منطقه سرایت نماید.امریکا واروپا تضاد هایشان رادر ممالک فلک زده منطقه ما به آزمایش وزور آزمائی می گذارند. جنگ غول های اقتصادی جهان از طریق ما جرا جویان وحکام محلی به میدان مبارزه وجنگهای خانمان سوز در می آید.

3- چین وژاپن ودیگر قدرتهای اقتصادی نوپا ی آسیای جنوب شرقی هم در پی سهم خود درمنطقه تلاش می ورزند. این قدرتها در غیاب قدر تهای غربی در عرض بیست وهفت ساله گذسته بیشترین سود را عاید خود ساخته اند.اتصال اقتصادی آن کشورها از طریق آبهای جنوبی ایران به آسیای میانه وقفقاز همواره می تواند کار سازو بهردهی خوبی داشته باشد!

4- نیروهای سیاسی مردمی که مخالف جنگ وخونریزی می باشند ، وهمواره از صلح جانبداری می نمایند ، همچنان باید حمله نظامی به ایران را محکوم نمایند.

5- را ههای قطع رابطه اقتصادی وسیاسی وفرهنگی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

6- تما م کشورها ئی که اعمال ورفتار جمهوری اسلامی را محکوم نموده اند باید سفرای خود را از ایران همچون قضایای دادگاه میکونوس فرا بخوانند.متقا بلا همه سفارت های جمهوری اسلامی ایران در این ممالک به عنوان اعتراض باید تعطیل گردد.

7- اگر جمهوری اسلامی بر طبل جنگ می کوبد ؛ حتما سیا ست های پلیدی را پیگیری می کند ؛ پس نیروهای آزادیخواه نباید به دام رژیم بروند و براندازی اورا از طریق حمله نظامی خواستار شوند.با تسلط بر احساسات میهن دوستی مان باید چنان سیاست هائی را اتخاذ نمائیم که به هیچ وجه مورد استفاده رژیم قرارنگیرد . هوشیاری خود را پاس بداریم وآنرا افزایش دهیم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مهرورزی یا جنگ ورزی! ناصر مستشار' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016