دوشنبه 5 دی 1384

مجادله درونی محافظه کاران درباره انتصاب فامیلی، آفتاب

آفتاب: «مرتضی نبوی» مدیر مسؤول روزنامه رسالت در جلسه هفتگی انصار حزب الله در پاسخ به سؤالی در خصوص انتصابات فامیلی در دولت، سایت های ناشر این اخبار که عموما وابسته به محافظه کاران هستند را مورد حمله قرار داد.


وی گفت: «برخی منتظر هستند تا فردی در پستی منصوب شود و فورا برای وی نسبتی را خلق کنند. در حالی که سوابق اجرایی، تحصیلات،‌ سوابق دفاع مقدس و تجربیات وی را نادیده» می گیرند. مثلا فردی برای وزارت توانسته است از فیلتر مجلس عبور کند. دلیل این رأی اعتماد را نسبت فامیلی عنوان می کنند. این کار درستی نیست و به نظر می آید این کارها برای برخی تسویه حساب ها و خالی کردن برخی عقده ها صورت گیرد».

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در پی این اظهارات سایت «عارف نیوز» که اخبار زیادی درباره انتصابات فامیلی منتشر کرد، خطاب به نبوی نوشت: «از اینکه جناب مرتضی نبوی اطلاع رسانی شفاف ما چند دانشجو را در توهینی آشکار، «خالی کردن عقده» و «تسویه حساب» ذکر کرده اند. کمال تشکر را از ایشان داریم شاید این توهین ها به دلیل این باشد که فرزند 29 ساله ایشان که اتفاقا داماد آقای زریبافان هم هستند نتوانسته اند از رانت پدر و پدر زن عضو شرکت سرمایه گذاری خارجی شود. (شرکتی که تمام سرمایه گذاری های خارجی از کانال آن می گذرد)! اگر آقای نبوی تمایل داشته باشند برای ادامه عقده گشایی مان حاضریم سوابق تحصیلی دفاع مقدس و ... فرزندشان را منعکس نماییم. (که البته اگر سوابقی وجود داشته باشد) اقوام دیگری هم آقای نبوی دارند که اگر در دولت نهم پست های مهمی را اشغال کرده اند، اگر ایشان ضروری دانستند در مورد آنها نیز حاضریم به عقده گشایی بپردازیم».

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'مجادله درونی محافظه کاران درباره انتصاب فامیلی، آفتاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016