چهارشنبه 7 دی 1384

اطلاعیه کارگران شرکت واحد و درخواست برای آزادی ۷ نفر از بازداشت شدگان، ادوار نيوز

ادوار نيوز : اسامی 6 نفر از فعالان سندیکای شرکت واحد که هنوز در بازداشت به سر می برند اعلام شد کارگران اعتصابی شرکت واحد در اطلاعیه ای با اعلام اسامی این افراد خواستار آزادی آنها شدند که متن آن در پی می آید:

طبق تعهدی که دکتر قالیباف به نمایندگان سندیکای کارگران شرکت واحد در حضور کارگران ، در اعتصاب مورخه 4/10/84، مبنی بر آزادی کلیه بازداشت شدگان سندیکا، داده بودند. تعداد 10 نفر در تاریخ 5/10 /84 در ساعت 23 آزاد، و 7 نفر باقی مانده با وجود رای دادگاه مبنی بر آزادی ایشان، از بند رها نشده. و تا ساعت 23 مورخ 6/10/84 با وجود گذشت 24 ساعت از رای دادگاه هنوز به نزد خانواده های محترمشان بازنگشته اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


همکاران ما با وجود حکم آزادی هنوز به شکل غیرقانونی در بازداشت به سر می برند. و ما خواهان آزادی بی قیدو شرط همکاران خود می باشیم.

اسامی همکاران در بند: 1. سعید ترابیان 2. سعید داوود رضوی 3. ناصر غلامی 4. منصور اسانلو 5. یعقوب سلیمی 6. مصطفی امیری 7. جواد کفایتی


کارگران مناطق 10 گانه اتوبوسرانی و اتوبوس برقی

همچنین یکی از منابع نزدیک به سندیکا به خبرنگار ادوارنیوز گفت: تا آزادی این 7 نفر نمایندگان کارگران هیج مذاکره ای با هیچ مسئولی انجام نخواهند داد.

Copyright: gooya.com 2016