شنبه 10 دی 1384

منتجب‌نيا: حزب اعتماد ملي نيازي به جذب هواداران گروههاي دوم خردادي ندارد، فارس

خبرگزاري فارس:قائم مقام دبير كل حزب اعتماد ملي گفت:ما تنها در موارد خاص نظير ايام انتخابات با ديگر احزاب دوم خردادي ائتلاف مي‌كنيم و نيازي به جذب هواداران گروه‌هاي دوم خردادي نداريم.


رسول منتجب‌نيا،قائم مقام دبير كل حزب اعتماد ملي امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس با ابراز بي‌اطلاعي از اخبار مربوط به بروز اختلاف نظر در حزب مشاركت در قبال نزديك شدن به گروه نهضت آزادي و احتمال تلاش اعضاي حزب مشاركت براي نفوذ در اركان حزب اعتماد ملي و تضعيف اين حزب گفت:سياست ما سياست اثباتي است و تصميم ما بر اين است كه مواضع خودمان را اعلام كنيم و به هيچ وجه در مقام نفي و تخطئه ديگران نيستيم؛ به جز مواردي كه انحرافاتي در جامعه ببينيم.
منتجب‌نيا افزود: ما در تعامل با احزاب و گروه‌ها موضع منفي را دنبال نمي‌كنيم و خيلي اگر همت داشته باشيم،سعي مي‌كنيم در اين شرايط يك حزب فعال ايجاد كنيم و ديگران هم تكليف خود را بهتر مي‌دانند.
وي در پاسخ به اين سؤال كه آيا حزب مشاركت از ناحيه حزب اعتماد ملي اين خطر را احساس نمي‌كند كه مواضع و رويكردهاي اين حزب بخشي از طرفداران حزب مشاركت را به خود جلب كند، گفت:ما كاري به طرفداران ديگر گروه‌ها نداريم و معتقديم حزب ما و مواضع آن در جامعه طرفداران وسيعي دارد ؛ علاوه بر اين كه شخص آقاي كروبي در حزب اعتماد ملي ارتباط مردمي گسترده‌اي داشته و طرفداران پر و با قرص شخصي زيادي دارند و از اين جهت ما نيازي نداريم كه بخواهيم هواداران ديگر تشكل‌ها را جذب خودمان كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عضو سابق مجمع روحانيون مبارز تصريح كرد:معتقديم به طور طبيعي بسياري از نيروهاي تحصيلكرده و سياسي خوشفكر هوادار حزب اعتماد ملي خواهند شد.
منتجب‌نيا در پاسخ به اين كه آيا شما تحت لواي حزب اعتماد ملي و نه در چارچوب طرح اجماع كه حزب مشاركت و گروه نهضت آزادي بر آن تاكيد دارند، به دنبال اجماع هستيد؟ خاطرنشان كرد:ما هنوز روي اين قضيه فكر نكرديم كه با چه حزب و گروهي مي‌توانيم در مسايل مختلف ائتلاف داشته باشيم؛ در عين حالي كه معلوم نيست اجماع براي چنين ائتلافي‌هايي واژه درست و دقيقي باشد، بلكه بايد گفت ما در مواقع خاص نظير انتخابات مواضع و رويكرد ديگر گروه‌ها را مي‌‌سنجيم و بر اساس انطباق آن با رويكردهاي خودمان با گروه‌هاي ديگر ائتلاف مي‌كنيم.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'منتجب‌نيا: حزب اعتماد ملي نيازي به جذب هواداران گروههاي دوم خردادي ندارد، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016