دوشنبه 19 دی 1384

"حزب‌الله" از اين پس بر پيشخوان روزنامه‌فروشي‌ها، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

شماره صفر روزنامه‌ي «حزب‌الله» امروز بر پيشخوان روزنامه‌فروشي‌ها قرار گرفت.

به گزارش ايسنا، امتياز اين روزنامه را يك «موسسه خيريه» با نام «موسسه خيريه امام حسن عسگري(ع)» دارد و مدير مسوول آن هم سيدمحمدباقر خرازي است.

ذيل تيتر يك اين شماره «حزب‌الله» آمده است: روزنامه حزب‌الله با رسالت سنگين مطبوعاتي بر دوش و با پيامي به روشني عشق، ايمان و اميد به سوي شما خوانندگان عزيز آمده است. در اين راه اطلاع‌رساني وظيفه اصلي ما خواهد بود، تا آنچه را كه سه ركن اساسي جامعه، قواي مجريه ، مقننه و قضاييه به انجام مي‌رساند از نگاه دقيق رسانه‌اي خود عبور دهيم. از كجي‌ها بكاهيم و به راستي‌ها بيفزاييم. در راه آگاهي ، دانستن و ايجاد دانش با شما خواهيم بود. شما نيز با ما باشيد و ما را از پيشنهادها و انتقادات خود براي بهتر شدن روزنامه حزب‌الله بي نصيب نگذاريد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در بخشي از سرمقاله اين روزنامه نيز آمده است: آزادي گوهر گرانبهايي است كه خداوند بزرگ و مهربان براي انسان‌ها به وديعت نهاده است؛ هم‌چنان كه رزق و روزي هر انسان را خالق هستي مي پردازد، آزادي نيز در انحصار كسي نيست. پس نگاه انحصارگرانه و شخصي به آزادي را نبايد پذيرفت. حزب‌الله به دنبال نفي آزادي انحصاري است. آزادي نعمتي است الهي تا انسان از آن استفاده كند، تعالي يابد و به درك حقايق پيرامونش نايل آيد. به ديگر سخن آزادي ميدان رقابت است نه يك ميدان انحصار. در چنين ميداني براي كسب تعالي و قدرت همه بايد مسابقه دهند تا گوي سبقت را از ديگري بربايند و بالطبع آن كس كه به قدرت مي رسد، خدمتگزار خواهد بود. از چنين منظري ديگر دموكراسي حلقه گمشده‌ي ما نخواهد بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"حزب‌الله" از اين پس بر پيشخوان روزنامه‌فروشي‌ها، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016