سه شنبه 20 دی 1384

سخنگوي حزب‌‏الله ايران: فعاليت شبكه ماهواره‌‏اي خيبر رويكرد سياسي نخواهد داشت، ايلنا

نظر شوراي امنيت درخصوص فعاليت اين شبكه مورد پذيرش ماست

تهران- خبرگزاري كار ايران

سخنگوي حزب الله ايران در خصوص اظهارات معاون مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي پيرامون عدم مجوز شبكه ماهواره‌‏اي اين تشكل براي فعاليت در كشور، ضمن تأييد سخنان وي، گفت: سخنان مختارپور كاملاً صحيح است زيرا ما هنوز براي فعاليت هاي خود مجوزي را از اين وزارتخانه درخواست نكرده‌‏ايم.
مجتبي بيگدلي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا" با بيان اين كه تشكل مطبوعش سعي دارد در جهت تنوير افكار عمومي فعاليت رسانه‌‏اي خودش را انجام دهد، گفت: فعاليت شبكه ماهواره‌‏اي، رويكرد سياسي نخواهد داشت و ما قصد داريم معارف غني اسلام و اهل بيت را براي طالبان اين مطالب تهيه و توليد كنيم.
وي با بيان اين كه حزب الله ايران دغدغه‌‏هاي دستگاه هاي امنيتي و شوراي امنيت ملي را محترم مي شمارد، گفت: اگر در ادامه روند بررسي اين دستگاه‌‏ها پيرامون فعاليت‌‏هاي ما به نتيجه‌‏اي برسند كه شكل‌‏گيري آن را مصلحت ندانند و نظر خود را صريحاً اعلام كنند، ما قطعاً نظر آنها را قبول خواهيم كرد، حتي اگر نظر آنها بر توقف فعاليت‌‏هاي شبكه ماهواره‌‏اي خيبر باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي با اشاره به وضعيت فعلي كشور، گفت: در شرايط كنوني دشمن به دنبال آن است تا از هر فرصتي براي ضربه زدن به نظام استفاده كند و ما قصد نداريم كه اين فرصت را به دشمنان نظام دهيم.
بيگدلي گفت: درست است كه تلويزيون ملي در اختيار صداوسيما است اما نكته حايز اهميت آن است كه قانوني نداريم كه درخصوص فعاليت چنين شبكه‌‏هايي كه در خارج از كشور فعاليت مي‌‏كنند، مطلب خاصي را عنوان كرده باشد و ما فكر مي كنيم كه قانون در اين باره ساكت است و نظر خاصي ندارد.
وي ابراز اميدواري كرد كه مراجع ذيصلاح براي پيدا كردن راهكاري قانوني در اين باره وارد عمل شوند.

Copyright: gooya.com 2016