شنبه 1 بهمن 1384

"اعتماد ملي" منتشر شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

اولين شماره روزنامه اعتماد ملي ارگان حزب اعتماد ملي با تيتر اول "مذاكرات هسته‌‏اي در بن‌‏بست" امروز بر پيشخوان روزنامه‌‏هاي كشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، اعتماد ملي در سرمقاله اولين شماره خود بر كنار هم قرار گرفتن اسلام و جمهوريت تاكيد كرده و آوده است: امروز اولين شماره از روزنامه حزب "اعتماد ملي" منتشر مي‌‏شود تا با توجه به اهداف و مرامنامه تشكيلاتي و عهدي كه با مردم بسته‌‏ايم، پاسدار ارزش‌‏ها و اصولي باشيم كه بر آن تاكيد و توافق نموده‌‏ايم.
اين روزنامه در ادامه سرمقاله خود مباني و اصول حزب اعتماد ملي و روزنامه اعتماد ملي را اعتمادسازي, دفاع از جمهوري اسلامي, حركت در چارچوب منافع ملي, تداوم مشي اصلاح‌‏طلبي, تقويت مباني جمهوريت، دفاع از جامعه مدني، تاكيد بر آزادي دسترسي به اطلاعات، تحزب و تاكيد بر صلح و دوستي عنوان كرده است.
صاحب امتياز اين روزنامه مهدي كروبي است و محمدجواد حق‌‏شناس نيز مديرمسوولي آن را بر عهده خواهد دارد.
نسخه اينترنتي اين روزنامه نيز از طريق WWW.ETEMADEMELI.COM در دسترس كاربران قرار دارد. سايت اينترنتي WWW.ROOZNA.COM نيز به عنوان شبكه خبري اين روزنامه طراحي شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

چهار صفحه از اين روزنامه به اخبار سياسي، دو صفحه به اخبار جهان و دو صفحه به مباحث اقتصادي اختصاص يافته است. صفحات ادب و هنر, زنان, انديشه, جامعه, حادثه و ورزش نيز در يك صفحه مجموعه 14 صفحه اعتماد ملي را تشكيل مي‌‏دهد.
در صفحه زنان اين روزنامه دوستون چهره‌‏هاي زنانه و تريبون طراحي شده و تيتر اول اين صفحه نيز به "جاي خالي زنان در مجلس خبرگان" اختصاص يافته است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به '"اعتماد ملي" منتشر شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016