سه شنبه 4 بهمن 1384

انفجارات امروز صبح در اهواز: تاکنون چهار نفر کشته شده اند، ايلنا و ايسنا

تاكنون چهار نفر در انفجارات صبح امروز اهواز كشته و دهها نفر زخمي شده‌‏اند


تهران- خبرگزاري كار ايران

تاكنون چهار نفر در انفجارات صبح امروز اهواز كشته شده‌‏اند.

براساس آخرين اخبار دريافتي از خبرنگار" ايلنا" از اهواز، در انفجار بانك سامان 5 نفر زخمي شده كه به مراكز درماني انتقال يافته‌‏اند.
همچنين حداقل حدود 10 نفر هم تاكنون در انفجار محل منابع طبيعي خوزستان كه منجر به تخريب اين اداره شد، زخمي شده‌‏اند.
هم اكنون تردد آمبولانس‌‏ها و ماشين‌‏هاي آتش‌‏نشاني شهر را در وضعيت ويژه‌‏اي قرار داده است.
تاكنون هيچ گروهي مسؤوليت اين انفجارات را برعهده نگرفته است.
----------------------------

ايسنا:

*انفجار در اهواز*
*كمك به مجروحان ادامه دارد
انفجار در مناطق كيانپارس و گلستان روي داد

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دو انفجار در مناطق كيانپارس و گلستان شهر اهواز رخ داد و درحال حاضر تعدادي از مجروحان اين انفجارها توسط آمبولانس‌ها درحال انتقال به بيمارستان رازي اين شهر هستند.

به گزارش خبرنگار ايسنا تاكنون هيچ مقام مسؤولي درباره انفجارها اظهار نظر نكرده است و از ورود خبرنگاران به محدوده انفجارها جلوگيري مي‌شود.

بر اثر يكي از اين انفجارها شعبه بانك سامان در اهواز اين شعبه در آتش سوخت.

ساعاتي قبل انفجار شي‌اي در داخل بانك سامان شعبه‌ي اهواز روي داد و اين شعبه بر اثر آتش‌سوزي ناشي از اين انفجار به طور كامل در آتش سوخت.

بر اثر اين حادثه تاكنون حداقل سه نفر جان خود را از دست دادند و هم‌اكنون نيروهاي آتش‌نشاني و انتظامي با كنترل اوضاع درحال جست‌وجو در داخل بانك براي يافتن مجروحان يا كشته‌شدگان احتمالي ديگر در داخل بانك هستند.

هم اكنون آتش‌سوزي در بانك كاملا خاموش شده و وضعيت منطقه آرام است. بر اثر اين حادثه شيشه‌ي برخي خودروهاي پارك شده در مقابل بانك نيز شكسته شده است.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به اهواز درحال حاضر وضعيت خيابان‌هاي اطراف در شهر اهواز عادي است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

در همين ارتباط ملا هويزه ، يكي از نمايندگان استان خوزستان در مجلس، در جمع خبرنگاران پارلماني گفت« قرار بود رييس جمهور راس ساعت 10 امروز در مهديه اهواز سخنراني داشته باشد كه در همين ساعت انفجار شديدي در بانك سامان واقع در فلكه چهارم كيان پارس رخ ‌داده است، بنابراين، معلوم مي‌شود كه لغو سفر رييس جمهور بي دليل نبوده است.»

نماينده‌ي دشت آزادگان ادامه داد:« اين انفجار ازسوي معاندان انقلاب و ورشكسته‌گان سياسي و كساني كه در آن سوي مرزها به دنبال تجزيه طلبي هستند هدايت مي‌شود و اخيرا شبكه ماهواره‌اي الاهواز به تحريك مسايل قوميتي و ناسيوناليستي دامن مي‌زند.»

ملاهويزه تصريح كرد:« مردم خوزستان به شدت اين تحركات را محكوم مي‌كنند و از آرمان هاي انقلاب دفاع خواهند كرد و اين تحركات هيچ تاثيري در آنها ايجاد نمي‌كند.»

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'انفجارات امروز صبح در اهواز: تاکنون چهار نفر کشته شده اند، ايلنا و ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016