سه شنبه 4 بهمن 1384

گفت و گوي العربيه با حسن هاشميان تحليلگر سياسي درباره انفجارهاي اهواز، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۴/۱۱/۰۴‬

"حسن هاشميان" تحليلگر سياسي در گفت و گو با شبكه العربيه درباره انفجارهاي اهواز گفت: بر اساس اظهارات منابع دولتي اين انفجارها تاكنون ‪ ۷‬كشته و ده‌ها زخمي بر جا گذاشته است.

وي گفت: شدت اين انفجارها زياد بوده و انتظار مي‌رود تعداد كشته و زخمي‌ها بيش از اين باشد.

هاشميان در پاسخ به اين سووال كه چرا رييس جمهوري ايران ديدار خود را از اهواز به تاخير انداخته است، گفت: قرار بود احمدي نژاد امروز به استان خوزستان سفر كند اما سخنگوي دولت روز گذشته گفت كه اين سفر به دليل بارش باران زياد به هفته آينده موكول شده است.

وي افزود: به نظر من تروريست‌ها وارد اهواز شده‌اند و مردم اهواز اين انفجارها را محكوم مي‌كنند و اين گونه عمليات تروريستي را در خدمت مردم نمي دانند و تروريست‌ها تنها مردم بي‌گناه را هدف قرار مي‌دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

هاشميان در مورد ماهيت تروريست‌ها گفت: هنوزهيچ طرف و ياگروهي مسووليت اين انفجارها را برعهده نگرفته است ولي تروريست‌ها مشخص هستند همانطور كه در عراق و مناطق ديگري در خاورميانه حضور دارند و اكنون به ايران و به شهر اهواز وارد شده‌اند كه طبعا شيوه عمليات آنها همان كشتن افراد بي‌گناه است.

وي گفت: به نظر من اينها مي‌خواهند با سفر احمدي نژاد به منطقه مقابله كنند. هدف رييس جمهوري از اين سفر ديدار از مناطق فقير بوده و آنان با اين انفجارها مي‌خواهند بگويند كه احمدي نژاد از مردم نيست و مردم اين منطقه با آمدن رييس جمهوري مخالف هستند، اما واقعيت امر اين نيست و همانطور كه در انتخابات اخير مشخص شد منطقه فقيرنشين اهواز با اكثريت آرا به احمدي نژاد راي دادند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گفت و گوي العربيه با حسن هاشميان تحليلگر سياسي درباره انفجارهاي اهواز، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016